شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت قصد برخورد اطلاعاتی و امنیتی با مخالفان خود را ندارد / دولت تنها به برکناری مدیران متخلف بسنده نمی کند
    22 تیر 1395 - 17:34
    شناسه : 9633
    0

    سخنگوی دولت با بیان اینکه ۱۳ نفر از مدیران عالی دولتی در ارتباط با فیش‌های نجومی برکنار یا با استعفایشان موافقت شده، گفت: دولت تنها به این اقدامات بسنده نکرد و مصوباتی در شورای حقوق و دستمزد داشت تا بدینوسیله جلوی راه‌های گریز را بگیرد. به گزارش بامردم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست […]

    پ
    پ

    سخنگوی دولت با بیان اینکه ۱۳ نفر از مدیران عالی دولتی در ارتباط با فیش‌های نجومی برکنار یا با استعفایشان موافقت شده، گفت: دولت تنها به این اقدامات بسنده نکرد و مصوباتی در شورای حقوق و دستمزد داشت تا بدینوسیله جلوی راه‌های گریز را بگیرد.

    به گزارش بامردم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: ۴۵۶ واحدها تولیدی نیمه فعال و راکد هم‌اکنون برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش در شعب‌های بانک‌ها در حال انجام امور هستند تا هرچه زودتر این تسهیلات را دریافت کنند.

    وی افزود: حدود ۶ هزار و ۹۴۰ واحد تولیدی نیمه‌فعال و راکد هم‌ برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به بانک‌ها معرفی شدند.

    نوبخت ادامه داد: مصمم هستیم تا نیمه اول امسال بخش قابل توجهی از واحدهای نیمه‌فعال را فعال کنیم.

    سخنگوی دولت در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه ۱۳ نفر از مدیران عالی دولتی در ارتباط با فیش‌های نجومی برکنار یا با استعفایشان موافقت شده، گفت: دولت تنها به این اقدامات بسنده نکرد و مصوباتی در شورای حقوق و دستمزد داشت تا بدینوسیله جلو راه‌های گریز را بگیرد.

    وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا دولت و وزارت خارجه در مقابل برگزاری میتینگ گروهک منافقین در فرانسه واکنش مناسبی نشان نداد، اظهارداشت:‌ هر دولتی که بخواهد نسبت به این گروهک تروریستی اقدامی مثبت یا کمک‌گرایانه داشته باشد آن را محکوم می‌کنیم.

    نوبخت در خصوص اظهارات صالحی مبنی بر اینکه غربی‌ها در حال انجام توطئه‌ای علیه کشورمان هستند و آیا دولت نیز همین نظر را دارد، افزود: این موضوع در حال بررسی است، هیأت ویژه‌ای برای بررسی چگونگی اجرای برجام در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده و این مسائل را زیر نظر داریم و اگر احساس کنیم توطئه‌ای وجود داشته باشد قطعاً متناسب با آن عمل می‌کنیم.

    سخنگوی دولت تصریح‌کرد: اینکه گفته می‌شود دولت ۵ هزار میلیارد تومان بودجه دفاعی کشور را کاهش داده نادرست و بی‌ربط است.

    وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اخیراً اعلام کردید اتاق فکری علیه دولت تشکیل شده، این مجموعه در کجا قرار دارد و چه کسانی هستند، گفت: دولت قصد برخورد اطلاعاتی و امنیتی با مخالفان خود را ندارد و اینکه این اتاق فکر کجا صورت می‌گیرد و چگونه است، دولت خود را مقید نمی‌داند برخورد داشته باشد و این موضوع را به مردم واسپاری می‌کنیم.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.