شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دست رد فرماندار سیاهکل به درخواست ملاقات ذاکری کاندیدا شهرداری این شهر!
    23 مهر 1396 - 10:33
    شناسه : 96746
    0

    فرماندار سیاهکل ذاکری گزینه شورای شهر سیاهکل برای شهرداری را به حضور نپذیرفت. همای گیلان نوشت:  مهندس اسلامی ضمن گلایه از انتخاب برخی گزینه های اعضای شورای شهر سیاهکل جهت تصدی کرسی شهرداری٬ به خبرنگار ما گفت : ذاکری یکی از گزینه های برخی از شورای شهر سیاهکل می باشد که اینجانب ایشان را جهت […]

    پ
    پ

    اسلامی فرماندار سیاهکل 4 - دست رد فرماندار سیاهکل به درخواست ملاقات ذاکری کاندیدا شهرداری این شهر! - ذاکری

    فرماندار سیاهکل ذاکری گزینه شورای شهر سیاهکل برای شهرداری را به حضور نپذیرفت.

    همای گیلان نوشت:  مهندس اسلامی ضمن گلایه از انتخاب برخی گزینه های اعضای شورای شهر سیاهکل جهت تصدی کرسی شهرداری٬ به خبرنگار ما گفت : ذاکری یکی از گزینه های برخی از شورای شهر سیاهکل می باشد که اینجانب ایشان را جهت دیدار نپذیرفتم.
    وی با اعلام این مطلب که ذاکری چندین بار با من تماس حاصل نمود اما اینجانب جواب تلفن ایشان را ندادم ٬ اذعان داشت: شهرسیاهکل محل سعی و خطا نیست .این شهر نیازمند شهرداران مجرب، توانمند و شهیربه عملکردخوب می باشد.
    اسلامی ضمن ابراز تاسف از این موضوع اظهارداشت: با اینکه بیش از یک ماه از عمر شورای پنچم می گذرد هنوز این شورا نتوانسته گزینه خوبی برای شهرداری این شهر معرفی نماید.
    اسلامی خاطرنشان کرد:خدمات رسانی شهر سیاهکل در خور منزلت مردم ان نیست. برای رهایی از این بن بست نیازمند افراد متبحر،کارا، کاردان و متخصص هستیم که متاسفانه شورای شهر سیاهکل به این فاکتورها توجه نمی کند.
    اسلامی در پایان تصریح کرد: جلسه انتخاب شهردار که مقرر بود امروز انجام شود به رئیس شورا ابلاغ شده است تا به خرد جمعی برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.