جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • منتقدان بدون آمار و ارقام و غیر مستند علیه دولت حرف می‌زنند / چرا خدمات دولت نباید انعکاس داده شود؟
    23 تیر 1395 - 1:09
    شناسه : 9677
    0

    اختصاصی بامردم/جلسه بررسی مشکلات بخش دیلمان و پیرکوه با حضور مهندس اسلامی فرماندار سیاهکل و تنی چند از مدیران شهرستان ، یکتا بخشدار دیلمان و دهیاران آن بخش در محل هلال احمر دیلمان برگزار شد. به گزارش بامردم، رضا اسلامی در این جلسه با بر شمردن تلاش‌های سازنده دولت تدبیر و امید گفت: دولت تابع ولایت […]

    پ
    پ

    رضا اسلامی فرماندار سیاهکل

    اختصاصی بامردم/جلسه بررسی مشکلات بخش دیلمان و پیرکوه با حضور مهندس اسلامی فرماندار سیاهکل و تنی چند از مدیران شهرستان ، یکتا بخشدار دیلمان و دهیاران آن بخش در محل هلال احمر دیلمان برگزار شد.

    به گزارش بامردم، رضا اسلامی در این جلسه با بر شمردن تلاش‌های سازنده دولت تدبیر و امید گفت: دولت تابع ولایت است و نماینده دولت در شهرستان‌ها و استان‌ها به تبعیت از آن در جهت تلاش مضاعف و خدمت ماندگار گام بر می‌دارد.

    وی افزود: متاسفانه برخی رسانه‌های ما به جای آن که تلاش‌های کارگزاران دولت تدبیر و امید را انعکاس دهند گرفتار نوعی مریضی هستند، به راستی چرا خدمات دولت نباید انعکاس داده شود؟

    فرماندار سیاهکل تصریح کرد: سفر مسئولان کشورهای خارجی در جهت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف به کشور، بهره‌برداری از پروژه‌های عظیم ملی، تقویت دفاعی و از همه مهم‌تر عذرخواهی دولت و وزرا از مردم، در چند سال اخیر بی‌‌سابقه می‌باشد.

    وی ادامه داد: همه می‌دانیم که منتقدان بدون آمار و ارقام و غیر مستند علیه دولت حرف می‌زنند، دولت با عزم راسخ و با تمام توان در تلاش است تا بر تحریم‌های ناخواسته علیه کشورمان غلبه و آن ها را رفع کند.

    اسلامی در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید نشاط و شادابی را به خانه‌های مردم آورده است و همه‌ی ما باید به دولت تدبیر و امید کمک کنیم تا در شکستن تحریم‌ها و رفع تورم و بهبود معیشت مردم گام بر دارد تا کشور به پویایی و شکوفایی برسد.

    425234839_7979 425412842_28450

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.