×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تصادف زنجیره ای در جاده لاهیجان لنگرود - تصادف زنجیره ای وحشتناک در جاده لاهیجان به لنگرود + عکس - تصادف

بر اثر برخورد ۵ خودرو با هم در این جاده ۵کیلومتر ترافیک خودروها ایجاد شد.

رییس پلیس راه گیلان امروز اعلام کرد: بر اثر انحراف و ورود یک تریلی به لاین مخالف و برخورد یک کامیون دیگر و ۳خودروی سواری در جاده لاهیجان _لنگرود در محدوده روستای دیزبن ترافیک خودروها به ۵کیلومتر رسید.

در این حادثه ۳نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند. ترافیک سنگین خودروها که ساعتی طول کشید با تلاش ماموران پلیس روان شده است.

تکمیلی:

سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان این خبر افزود: در ساعت ۱۰: ۰۸ صبح امروز یک دستگاه کامیون کشنده( بونکر) که در مسیر لنگرود به لاهیجان در حال حرکت بود به علت خستگی و خواب آلودگی از محور خود خارج و پس از عبور از جدول میانه جاده به مسیر مخالف( لاهیجان به لنگرود) وارد گردیده و با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد می نماید و کامیون ولوو در اثر برخورد واژگون گردیده و با یک دستگاه سواری پراید پارک شده برخورد می نماید در همین حین یک دستگاه سواری کیا سراتو و یک دستگاه کامیون سواری پژو روآ با کامیون کشنده برخورد می نماید . در این حادثه راننده کامیون کشنده و راننده کامیون ولوو و راننده و سرنشین سواری کیا سراتو مجروح گردیدند. این تصادف باعث ترافیک در این محور گردید که با همت کارکنان پلیس راه و نیروهای امدادی هم اکنون رفت و آمد در این محور به صورت عادی و روان می باشد.
ایشان در پایان اظهار نمود: رانندگان وسایل نقلیه عمومی می بایست حداکثر ۹ ساعت رانندگی نموده و در هنگام خستگی و خواب آلودگی در پایانه ها و پارکینگ های مناسب حاشیه جاده استراحت نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.