جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهاجم استقلال یک قدم تا پیراهن پرسپولیس/ بمب بزرگ در راه است
    23 تیر 1395 - 18:14
    شناسه : 9703
    0

    مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه استقلال برای جذب مهاجم کروات آبی ها آغاز شد. به گزارش بامردم، در حالی که فصل جدید رفته رفته به روزهای آغازین خود نزدیک می شود، معضل تیم پرسپولیس در خط حمله هنوز حل نشده و برانکو نتوانسته گزینه مورد نظر خود را برای جانشینی طارمی پیدا کند. حال  بعد […]

    پ
    پ

    739ac9bf-7951-46cf-bef5-5c34a18e23bcمذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه استقلال برای جذب مهاجم کروات آبی ها آغاز شد.

    به گزارش بامردم، در حالی که فصل جدید رفته رفته به روزهای آغازین خود نزدیک می شود، معضل تیم پرسپولیس در خط حمله هنوز حل نشده و برانکو نتوانسته گزینه مورد نظر خود را برای جانشینی طارمی پیدا کند.

    حال  بعد از پیوستن شیمبا به گسترش تبریز و ته کشیده شدن مهاجمان ایرانی و خارجی که گزینه های سرخ پوشان بودند، نیم نگاه پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی فصل قبل استقلال است.

    پروپیچ که فصل گذشته یک فصل کم فروغ را در استقلال پشت سر گذاشت مورد نظر برانکو قرار گرفته و حتی  مذاکرات اولیه نیز برای این منظور بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است.
    پروپیچ هم وطن سرمربی پرسپولیس است و پیش از این هم این دو بارها نشان داده بودند که روابط خوبی با هم دارند و حتی در ضیافت های مشترکی حضور یافته بودند.

    مذاکرات اولیه میان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آغاز شده و در شرایطی که هنوز در این باره مذاکرات ادامه دارد اما به نظر می رسد برانکو گزینه نخست خط حمله اش را پیدا کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.