شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41460 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ستاد سرمایه‌گذاری لاهیجان فعال می‌شود
    23 تیر 1395 - 19:47
    شناسه : 9729
    0

    فرماندار لاهیجان از جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در راستای توسعه این شهرستان خبر داد و گفت: ستاد سرمایه‌گذاری لاهیجان در بخش‌های مختلف فعال می‌شود. به گزارش بامردم، سیدمحمد احمدی امروز با تأکید بر اجرای برنامه‌های زیرساختی این شهرستان به صورت جهادی اظهار کرد: آسفالت راه روستایی در اولویت برنامه‌ها در لاهیجان است. وی اجرای طرح‌های […]

    پ
    پ

    محمد احمدی فرماندار لاهیجان (6)

    فرماندار لاهیجان از جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در راستای توسعه این شهرستان خبر داد و گفت: ستاد سرمایه‌گذاری لاهیجان در بخش‌های مختلف فعال می‌شود.

    به گزارش بامردم، سیدمحمد احمدی امروز با تأکید بر اجرای برنامه‌های زیرساختی این شهرستان به صورت جهادی اظهار کرد: آسفالت راه روستایی در اولویت برنامه‌ها در لاهیجان است.

    وی اجرای طرح‌های آب روستایی در لاهیجان را مهم عنوان کرد و افزود: در گاز روستایی اقدام‌های خوبی انجام شده است و با اصلاح و ترمیم زیرساخت‌ها می‌توانیم ادعا کنیم شهرستانی گردشگرپذیر و سرمایه‌گذارپذیر داریم.

    فرماندار لاهیجان از فعال کردن ستاد سرمایه‌گذاری این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در حال جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه لاهیجان در بخش‌های مختلف هستیم.

    احمدی با بیان اینکه لاهیجان یکی از شهرستان‌های گردشگری گیلان و کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: جذابیت‌های ویژه لاهیجان آوازه عام و خاص است و این توفیق را داشتیم که پس از ماه مبارک رمضان در خدمت مسافران ورودی به این شهرستان باشیم.

    وی به ورود انبوه گردشگران در عید فطر امسال به لاهیجان اشاره کرد و گفت: تعطیلات مذکور به ما نشان داد گردشگران بسیاری تابستان امسال به لاهیجان سفر می‌کنند.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به تجهیز ساحل «سحرخیز» برای ورود گردشگران به این شهرستان خاطرنشان کرد: هفته آینده طرح سالم‌سازی دریای بانوان و آقایان آماده بهره‌برداری می‌شود.

    احمدی به تجهیز خانه‌مسافرها، هتل‌ها، مکان‌های عمومی و خانه معلم در لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: هفته آینده جلسه ستاد سفر لاهیجان دوباره تشکیل می‌شود.

    وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای حضور گردشگران در تعطیلات تابستان امسال در لاهیجان وجود دارد، اظهار کرد: استخر، شیطان‌ کوه، تله‌کابین، موزه چای ایران، ساحل دریا و … از مناطق دیدنی لاهیجان محسوب می‌شود، ضمن اینکه مسافران می‌توانند از سوغاتی چای و کلوچه این شهرستان بهره ببرند.

    فرماندار لاهیجان در ادامه به جمع‌بندی پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال دریافت اطلاعات از دستگاه‌های اجرایی هستیم و تا نیمه نخست مردادماه امسال به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم.

    احمدی با اشاره به اعتبارات پرداختی بودجه سال ۹۵ تصریح کرد: تاکنون بودجه‌ای به این شهرستان ابلاغ نشده است و تا پایان ماه جاری این امر تحقق پیدا می‌کند.

    وی لاهیجان را دارای ظرفیت‌های خوبی توصیف کرد و گفت: کمیته برنامه‌ریزی لاهیجان با اختصاص اعتبارات تشکیل می‌شود و سهم هر کدام از دستگاه‌ها را ابلاغ می‌کنیم./فارس

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.