×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بگم نوروز نیاد؟ بگم؟ببینید؛ حاجی فیروز چه ۵ باشد چه ۹۵ باید از ظرفیت هایش استفاده کرد. شما اگر از همان ۵ هم استفاده نکنید نتیجه اش می شود صفر. خب پس با اجازه بزرگترها: آهااااا… آقای کری بیاد وسط… ریز بیا! اون فابیوس هم بگو الکی قیافه نگیره، مجلس بی ریاست!

پیمان مقدم: حاجی فیروز کیست؟ بله می دانیم که همه شما حاجی فیروز را می شناسید. اما خب این شناخت به درد خودتان می خورد. شما تا همین لحظه در جهل مرکب به سر می بردید چرا که نیمه پنهان این شخصیت به ظاهر لوده و مطرب مسلک را نمی دانستید:

۱- جناب روحانی: خب مردم تهران که البته کار را یکسره کردند…(خنده نخودی دوست داشتنی) ما ثابت کردیم میشه هم سانتریفیوژ بچرخه و هم حاجی فیروز! شما به قری که توی کمر حاجی فیروز قبل از این دولت خشک شده بود دقت کنید. حالا ببینید با چه نشاطی داره پیچ و تابش می ده. منتهی بعضیا نمی خوان این دستاوردها رو ببینن یا خودشون رو زدن به ندیدن. مشکل اینا با حاجی فیروز نیست؛ با دولته…

۲- جناب ظریف: ببینید؛ حاجی فیروز چه ۵ باشد چه ۹۵ باید از ظرفیت هایش استفاده کرد. شما اگر از همان ۵ هم استفاده نکنید نتیجه اش می شود صفر. خب پس با اجازه بزرگترها: آهااااا… آقای کری بیاد وسط… ریز بیا! اون فابیوس هم بگو الکی قیافه نگیره، مجلس بی ریاست! دوستان ببخشید من یه قرار گفتگوی نوروزی با مجله «آب تو تلمبه،گوشت کوب قلمبه» دارم که باید مجلس رو ترک کنم. خوش باشید. به افتخار همه خوباااا…

۳- روزنامه توپخانه: حاجی فیروز یکی از رفقای مایکل لدین و جورج سوروس است که در پوشش یک گردشگر به ایران آمد و از آن به بعد در خیابان ها به دوره گردی پرداخت تا با گشتن سر چهارراه ها و ارتباط با دنباله های داخلی اجانب، بتواند ضمن خوش رقصی زمینه های سوء استفاده از روزگار پسابرجام را فراهم کند. در عین حال حاجی فیروز یک اسم ساختگی است. نام حقیقی این جاسوس در اسناد «ایکس- ایکس- ۱۲۵» با عنوان «هیو جک فایرز» ذکر شده. منابعش هم در روزنامه موجود است اما جرات دارین بیاین بگیرین!

۴-حامیان رئیس دولت هاله نور: حاجی فیروز نماد گروهی است که فهمیده اند بدون فلانی هیچی نیستند. آنها تمام تلاش شان را برای حذف معجزه هزاره سوم انجام دادند و در نهایت خودشان حذف شدند. ساز و کارهای سنتی نظیر دایره زنگی و واکس مشکی و رقص بابا کرم دیگر جواب نمی دهد.

۵-جناب صالحی: حضور حاجی فیروز در خیابان ها به مناسبتِ… به مناسبتِ… چی بود این مناسبتی که حاجی فیروز میاد تو خیابون ها؟ آخر سال رو چی می گن بهش؟… (جناب روحانی: چی بود اسمش آقای دکتر؟…. جناب ظریف: همون که فرمودن!) آهاااا بله… نوروز… خب به نظرم حاجی فیروز باید جانب احتیاط رو رعایت کنه. تو این مملکت خطر سیمان و بتون بنده رو تهدید می کنه،ایشون که … چی بود اسمش؟ حاجی چی چی؟

۶-حاجی فیروز: از کی منتظر نوروز هستید؟ ۷؟ ۸؟ باشید تا زیر پای تان علف سبز شود. دیگه اون میم.میم را لام.لام برد که نوروز همینجوری بی حرف پیش بیاید. اصلا از این خبرا نیست. خیال کردید که سفره ای درست کنید و عیدی رد و بدل کنید و قیافه فاتح بگیرید کار تمام شده است؟ نخیر! نوروز وقتی می آید که ما بخواهیم بیاید. بگم نیاید؟ بگم؟

گیل خبر/

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.