پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان رتبه نخست امنیت کشور
    24 تیر 1395 - 0:44
    شناسه : 9735
    0

    استاندار گیلان گفت: در فصل‌های متوالی گیلان رتبه نخست امنیت و آرامش در کشور را کسب کرده است. به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی عصر امروز در دیدار با سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در فصل‌های متوالی گیلان رتبه نخست امنیت و آرامش را در کشور کسب کرده […]

    پ
    پ

    نجفی-250x172

    استاندار گیلان گفت: در فصل‌های متوالی گیلان رتبه نخست امنیت و آرامش در کشور را کسب کرده است.

    به گزارش بامردم، محمدعلی نجفی عصر امروز در دیدار با سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در فصل‌های متوالی گیلان رتبه نخست امنیت و آرامش را در کشور کسب کرده است.

    وی به وقوع خشکسالی در سال‌های گذشته در گیلان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر با اجرای روش‌های مختلف توانستیم خشکسالی را مدیریت کنیم.

    استاندار گیلان با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر آسیبی به مزارع استان وارد نکرده است، بیان کرد: باران موجب کاهش مصرف آب در شالیزارها شده است.

     حضور در جلسه ستاد فرهنگی، اجتماعی و ساماندهی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های سرلشکر رحیم‌صفوی در استانداری گیلان است.
    فارس

    انتهای پیام /

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.