پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تقویت مشارکت مردمی، نیازمند امیدآفرینی است
    26 مهر 1396 - 7:17
    شناسه : 97504
    0

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: پیام حضور پرشور مردم استان در انتخابات، رضایت و ادامه روند ایجاد شرایط بهتر است و برای تقویت مشارکت مردم در عرصه های بعدی، نیازمند امیدآفرینی هستیم. به گزارش «بامردم»، محمد احمدی پور عصر سه شنبه در آئین معارفه مدیر جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی […]

    پ
    پ

    محمد احمدی پور

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: پیام حضور پرشور مردم استان در انتخابات، رضایت و ادامه روند ایجاد شرایط بهتر است و برای تقویت مشارکت مردم در عرصه های بعدی، نیازمند امیدآفرینی هستیم.

    به گزارش «بامردم»، محمد احمدی پور عصر سه شنبه در آئین معارفه مدیر جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان در رشت افزود: مشارکت مردم و سرمایه اجتماعی دو عنصر بهم پیوسته است که می بایست بیش از همیشه مورد توجه واقع شود.
    وی اظهار کرد: رای مردم گیلان به رئیس جمهوری پس از استان های سیستان و بلوچستان و کردستان، به لحاظ تعداد، سومین استان است و مشارکت آنان در رتبه پنجم کشوری ثبت شد.
    وی با بیان اینکه گیلان یکی از استان های پیشرو در فرهنگ و عرصه های سیاسی و اجتماعی است، از مسئولان کشوری خواست این استان را با نگاهی ویژه مورد توجه قرار دهند.
    احمدی پور با بیان اینکه نگارش تاریخ شفاهی در همه جای کشور ضعیف است، این موضوع را در گیلان نیز ضعیف توصیف و بیان کرد: اهتمام به اسناد ، تاریخ شفاهی و آثار مکتوب یک ضرورت است و باید برای انتقال به نسل آینده، مورد توجه قرار گیرد.
    محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: گیلان به نوعی نخستین استان پیشرو در رای به دولت دکتر روحانی در دولت دوازدهم محسوب می شود و باید مورد توجه ویژه دولت باشد.
    وی بیان کرد: کتابخانه مرکزی رشت به لحاظ طولانی شدن در روند احداث ، به آثار باستانی استان بدل شده و نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری است.
    به گزارش ایرنا کتابخانه مرکزی رشت دارای هفت هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربناست که عملیات ساخت آن از سال ۸۴ آغاز شده و تاکنون ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
    غلامعلی جعفرزاده یکی دیگر از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم وضعیت حفظ و نگهداری اسناد ، ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و کتابخانه ملی رشت را رهاشده توصیف کرد و از مدیران کشوری خواست نگاه ویژای به گیلان داشته باشند.
    در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های حسین عباس نژاد کارسیدانی و علی خلیلی چولابی مدیران پیشین سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان تجلیل و سکان مدیریت این سازمان بهژاله حساس خواه سپرده شد.

    ایرنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.