جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گزارش تصویری برگزاری آزمون سراسری سال 95 در لاهیجان
    24 تیر 1395 - 13:27
    شناسه : 9761
    0

    همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری مشترک دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و همچنین آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از صبح روز پنجشنبه 24 تیرماه در لاهیجان آغاز شد. به گزارش بامردم، چهل و ششمین آزمون سراسری کشور در صبح و بعدازظهر روزهای پنج‌شنبه ۲۴ تیر و جمعه ۲۵ تیرماه در ۳۶۹ شهرستان […]

    پ
    پ

    همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری مشترک دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و همچنین آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از صبح روز پنجشنبه 24 تیرماه در لاهیجان آغاز شد.

    به گزارش بامردم، چهل و ششمین آزمون سراسری کشور در صبح و بعدازظهر روزهای پنج‌شنبه ۲۴ تیر و جمعه ۲۵ تیرماه در ۳۶۹ شهرستان و بخش مختلف و ۴۶۷ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

    کنکور  سراسری سال ۹۵ داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج‌شنبه و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج‌شنبه و همچنین آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجه در بعدازظهر جمعه برگزار می‌شود.

    داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۵ که بنا به رشته انتخابی خود پنج‌شنبه یا جمعه در آزمون شرکت می‌کنند باید پیش از ورود به جلسه اطلاعات لازم درباره چگونگی حضور در جلسه آزمون و شیوه پاسخگویی به سوالات را داشته باشند.

    در کنکور امسال تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۰۹ هزار و ۱۹ نفر زن و ۳۵۱ هزار و ۹۰ نفر مرد هستند، به عبارت دیگر  ۵۹٫۱۸ درصد داوطلبان زن و ۴۰٫۸۲ درصد داوطلبان مرد است.

    با توجه به تعداد داوطلب ثبت‌نام کننده و آمار داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود بر حسب مورد در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجی هم شرکت کرده‌اند، برای آزمون یک میلیون و ۱۴ هزار و ۲۷۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده که از این تعداد ۶۱۱ هزار و ۷۵۴ کارت برای داوطلبان زن و تعداد ۴۰۲ هزار و ۵۲۰ کارت برای داوطلبان مرد صادر شده است.

    تصاویر اختصاصی رسانه خبری تحلیلی بامردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.