پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره‌گیری و جذب جوانان حامی دولت صرفا محدود به این دولت نیست | مردم در انتخابات گذشته با رای قاطع خود مسیر را برای دولت مردان مشخص کردند
    27 مهر 1396 - 22:18
    شناسه : 97923
    0

    نایب‌رئیس شورای بندر کیاشهر گفت: بهره‌گیری و جذب جوانان حامی دولت صرفا محدود به این دولت نیست، دولت نهم و دهم بیش از ۵۰۰ هزار نفر از حامیان خود را به صورت فله ای وارد دستگاه های دولتی کرد و حال که مردم در انتخابات گذشته با رای قاطع خود مسیر را برای دولت مردان […]

    پ
    پ

    طاهره اجتماعی - بهره‌گیری و جذب جوانان حامی دولت صرفا محدود به این دولت نیست | مردم در انتخابات گذشته با رای قاطع خود مسیر را برای دولت مردان مشخص کردند - آستانه اشرفیه

    نایب‌رئیس شورای بندر کیاشهر گفت: بهره‌گیری و جذب جوانان حامی دولت صرفا محدود به این دولت نیست، دولت نهم و دهم بیش از ۵۰۰ هزار نفر از حامیان خود را به صورت فله ای وارد دستگاه های دولتی کرد و حال که مردم در انتخابات گذشته با رای قاطع خود مسیر را برای دولت مردان مشخص کردند می بایست به خواسته آن ها توجه و به آن عمل کرد.

    اختصاصی «بامردم»، طاهره اجتماعی در جلسه کارگروه مدیران آینده با موضوع به کارگیری جوانان جهت تصدی پست های مدیریتی با اشاره به اظهارات ضد ایرانی اخیر ترامپ، اظهار کرد:  ترامپ در درجه اول آبروی خود را برد و کشور آمریکا را تحقیر کرد زیرا اظهارات وی حاکی از این بود کسی که در جایگاه ریاست جمهوری این کشور قرار گرفته نه از تاریخ کشور خود و نه از فرهنگ و تمدن کشورهای دیگر به ویژه فرهنگ باستانی ایران هیچ اطلاعی ندارد.

    این عضو شورای شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه «ترامپ حتی از مسایل اولیه دیپلماسی و قواعد بین المللی و سازمان های بین المللی نیز چیزی نمی داند» افزود: قرن ها قبل از اینکه کریستف کلمب آمریکا را کشف کند، تمدن غنی ایران اسلامی وجود داشته و ایران یکی از ابرقدرت های آن زمان بوده است، بنابراین با کشوری که تاریخ و تمدنی دیرینه و غنی و مردمی میهن پرست دارد نباید هرگز با زبان تهدید سخن گفت.

    وی اضافه کرد: آقای ترامپ شما به فکر خود و مشکلات آمریکا باشید، مردم ایران از تهدیدهای شما ترسی ندارند، شما نه تنها نمی توانید با حرف های پوچ و توخالی خود از اتحاد مردم با دولت و نظام بکاهید بلکه با اینگونه رفتارها اتحاد ملت ایران را چندین برابر می کنید.

    اجتماعی تاکید کرد: خلیج فارس از بدو پیدایش، خلیج فارس بوده و همیشه نیز خلیج فارس باقی خواهد ماند، اما مطمئن باشید بسیاری از حکومت های غاصب مانند رژیم صهیونیستی در آینده ای نه چندان دور از صحنه روزگار محو خواهند شد.

    این عضو کمسیون برنامه‌وبودجه و عمران شورای شهر کیاشهر در ادامه با تقدیر از زحمات فرماندار آستانه اشرفیه و بخشدار جوان بندر کیاشهر، بیان داشت: پس از انتخابات ۲۹ اردیبهشت، دکتر روحانی بار ها به دفعات در جلسات و سخنرانی های خود بر دو موضوع انتخاب کابینه دولت دوازدهم و همچنین جوانگرایی و استفاده از جوانان و بانوان در پست های مدیریتی تاکید کردند.

    نایب‌رئیس شورای بندر کیاشهر اضافه کرد: ریاست محترم جمهور بارها گفتند که کابینه و مدیران دولت دوازدهم باید مطابق با رای اکثریت مردم انتخاب شوند و مدیرانی که تفکر و اعتقادشان منطبق بر رای مردم نباشد، باید جای خود را به مدیرانی همسو با دولت و مردم دهند.

    اجتماعی گفت: دکتر روحانی همچنین بر جوانگرایی و ایجاد شرایط برای جذب و به کارگیری جوانان وفادار به شعارها، اهداف دولت و مطالبات مردم از دولت تاکید کرده اند و در همین راستا از جذب دو هزار دستیار جوان برای مدیران ارشد در آینده خبر دادند.

    این عضو شورای شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: دکتر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور و همچنین دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور نیز بارها بر به کارگیری جوانان به خصوص جوانان حامی دولت ناکید کردند.

    طاهره اجتماعی2 - بهره‌گیری و جذب جوانان حامی دولت صرفا محدود به این دولت نیست | مردم در انتخابات گذشته با رای قاطع خود مسیر را برای دولت مردان مشخص کردند - آستانه اشرفیه

    اجتماعی اضافه کرد: استاندار گیلان نیز اخیرا در بخشنامه ای به ایجاد شرابط و فراهم کردن امکانات برای جذب و به کارگیری جوانان و بانوان تاکید داشتند، اما آیا واقعا برای جذب جوانان حامی دولت در ادارات و ارگان ها به صورت رسمی، قراردادی و حتی پیمانی آنطور که می بایست تلاش شده است؟

    عضو شورای شهرستان آستانه‌اشرفیه با گلایه از وضعیت استخدام و جذب افراد در تعاونی های دهیاران این شهرستان، گفت: در تعاونی های دهیاران شهرستان های مجاور آستانه اشرفیه هر کدام کارمند و پرسنل استخدام کرده اند و گاها حتی این پرسنل به صورت مامور به خدمت در بخشداری و یا فرمانداری مورد استفاده قرار می گیرند، اما تعاونی دهیاران آستانه اشرفیه از این حیث در چه جایگاهی قرار دارد؟

    وی تصریح کرد: ادارات و شرکت های دولتی و نیمه دولتی همچون آبفا، برق، گاز و … می توانند با تدابیری نسبت به جذب جوانان اقدام کنند، سال گذشته آبفا بندر کیاشهر از شورای شهر تقاضای مجوز برای افزایش ۲ ریالی هزینه کرد در ردیف خاصی را بر روی قبض مشترکین کرد، با تدابیر اینچنینی می توان زمینه جذب و به کارگیری و پرورش مدیران جوان حامی دولت را فراهم کرد.

    نایب‌رئیس شورای بندر کیاشهر بیان کرد: اتاق اصناف، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش و بسیاری از ادارات و ارگان های دیگر نیز می توانند با خلاقیت و ابتکار راهکارهایی برای جذب جوانان پیدا کرده و از توان و ظرفیت این قشر بهره ببرند.

    اجتماعی تاکید کرد: بهره‌گیری و جذب جوانان حامی دولت صرفا محدود به این دولت نیست، دولت نهم و دهم بیش از ۵۰۰ هزار نفر از حامیان خود را به صورت فله ای وارد دستگاه های دولتی کرد و حال که مردم در انتخابات گذشته با رای قاطع خود مسیر را برای دولت مردان مشخص کردند می بایست به خواسته آن ها توجه و به آن عمل کرد.

    وی در پایان از فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه خواست تا برای به کارگیری جوانان حامی تدبیر و امید از روسای ستاد دکتر روحانی در شهرستان آستانه اشرفیه و بخش بندرکیاشهر در جلسات دعوت کنند و نظرات آنها را نیز مدنظر نگه دارند.

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.