پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سهم گیلانی‌ها از سوپر لیگ والیبال کشور چقدر است؟!
    30 مهر 1396 - 8:53
    شناسه : 98707
    0

    سهم گیلانی ها از سوپر لیگ چقدر است؟! در ترکیب نوشیدنی شمس سه گیلانی و در کادر فنی این تیم یک مربی گیلانی حضور دارند. اشکان حقدوست با شماره ۳، مهران فیض امام دوست با شماره ۹ و مهدی جلوه قاضیانی با شماره ۲۰ در ترکیب نوشیدنی شمس به میدان میروند و رضا برزگر گشتی […]

    پ
    پ

    والیبال 1 - سهم گیلانی‌ها از سوپر لیگ والیبال کشور چقدر است؟! - گیلانی

    سهم گیلانی ها از سوپر لیگ چقدر است؟!

    در ترکیب نوشیدنی شمس سه گیلانی و در کادر فنی این تیم یک مربی گیلانی حضور دارند. اشکان حقدوست با شماره ۳، مهران فیض امام دوست با شماره ۹ و مهدی جلوه قاضیانی با شماره ۲۰ در ترکیب نوشیدنی شمس به میدان میروند و رضا برزگر گشتی نیز مربی گیلانی این تیم است.

    شهرداری ورامین با در اختیار داشتن علی یوسف پور و سیدمهدی بازارگرد شالکوهی مجرد با شماره های ۱۶ و ۲ در سوپر لیگ والیبال کشور حضور دارد.

    در ترکیب سایپا بهنام حاجی پور مرد شماره ۱۱ نارنجی پوشان به میدان رفته است اما تاکنون نام علیرضا عفت دوست که در اردوی برون مرزی سایپا نیز حضور داشت در لیست بازیکنان قرار نگرفته است.

    علی رمضانی مرد شماره ۱۳ کاله، محمد فلاح مرد شماره ۵ پیکان و علیرضا جلوه قاضیانی مرد شماره ۱۷ سارویه ساری دیگر گیلانی های حاضر در سوپرلیگ والیبال کشور هستند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.