یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41468 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رسیدگی فوق العاده به پرونده کودک آزاری و قتل اهورای ۳ ساله
    30 مهر 1396 - 10:30
    شناسه : 98757
    0

    احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان از رسیدگی فوق العاده به پرونده کودک آزاری و قتل اهورای ۳ ساله در دادسرا و دادگاه کیفری یک استان خبرداد. رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده با سرعت و بی درنگ در حال انجام است اظهار داشت: با بازسازی صحنه […]

    پ
    پ

    پور 5 768x511 - رسیدگی فوق العاده به پرونده کودک آزاری و قتل اهورای ۳ ساله -

    احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان از رسیدگی فوق العاده به پرونده کودک آزاری و قتل اهورای ۳ ساله در دادسرا و دادگاه کیفری یک استان خبرداد.

    رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده با سرعت و بی درنگ در حال انجام است اظهار داشت: با بازسازی صحنه جرم در انتظار نظریه نهایی پزشکی قانونی هستیم تا پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.
    سیاوش پور همچنین افزود: این پرونده خارج از وقت عادی در دادگاه کیفری یک استان رسیدگی می شود و پس از صدور رای از دیوان عالی کشور درخواست خواهیم کرد تا با توجه به انتظار افکار عمومی و حساسیت جامعه به طور فوق العاده رای نهایی را اعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.