شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگاه‌ها در صدد رفع موانع صادرات باشند
    30 مهر 1396 - 10:48
    شناسه : 98767
    0

    رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان گفت: صادرات، رمز بقای کشورها در بازارهای فرا مرزی است. به گزارش «بامردم»، فرهاد دلق پوش گفت: صادرات، نقشی بسیار مهم و راهبردی در عرصه اقتصاد جهانی ایفا می‌کند. وی افزود: اهمیت توسعه صادرات در جهت نیل به رشد اقتصادی مطلوب ایجاب می‌کند کلیه دستگاه‌های متولی اعم از اجرایی و […]

    پ
    پ

    دلق پوش 1 - دستگاه‌ها در صدد رفع موانع صادرات باشند - صادرات

    رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان گفت: صادرات، رمز بقای کشورها در بازارهای فرا مرزی است.

    به گزارش «بامردم»، فرهاد دلق پوش گفت: صادرات، نقشی بسیار مهم و راهبردی در عرصه اقتصاد جهانی ایفا می‌کند.

    وی افزود: اهمیت توسعه صادرات در جهت نیل به رشد اقتصادی مطلوب ایجاب می‌کند کلیه دستگاه‌های متولی اعم از اجرایی و قانونگذار در صدد رفع موانع و هموار کردن مشکلات بر سر راه صادرات برآیند و زمینه تسهیل امور آن را برای شتاب بخشی به صادرات محصولات داخلی فراهم کنند.

    فرهاد دلق‌پوش با بیان اینکه بلاشک توسعه تجارت خارجی به ویژه صادارت غیرنفتی از پارامترهای اثر بخش پیشرفت و رونق اقتصادی و افزایش قدرت رقابت‌پذیری کشورها در عرصه‌های بین‌المللی است، خاطر نشان کرد:صنعتگران و تولیدکنندگان باید نگاه و چشم‌انداز صادرات‌گرا داشته باشند و در تعریف سیاست‌های تولیدی خود همواره غیر از بازار داخلی، حضور و سیطره بر بازار جهانی را درجهت پویایی و بقای اقتصادی خود در اولویت قرار دهند.

    وی ادامه داد: هرگاه سرمایه‌گذاران بخش تولید و تجارت در کشور با نگاه جهانی اقدام به تولید با کیفیت در تراز بین‌المللی کنند، هیچ گاه در کسب سهم بازار داخلی و خارجی دچار چالش نخواهند شد.

    رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان تصریح ‌کرد: بر همین اساس به مناسبت این نامگذاری هوشمندانه ضمن تبریک به کلیه فعالان عرصه تولید و تجارت توصیه اکید دارم قبل از برنامه‌ریزی برای تولید و فعالیت اقتصادی، بصورت جدی بحث بازار تولید محصولات خود را بر مدار و محوریت صادرات پایه‌ریزی کنند، تا بتوانند گام‌های بلندتری در فضای اقتصاد رقابتی پیچیده امروز بردارند.

    وی افزود: در این راستا این سازمان و تشکل‌های مرتبط استان نیز در هدایت برای دستیابی به بازارهای جهانی بویژه کشورهای حوزه سی ای اس با توجه به موقعیت جغرافیایی استان که ترانزیت دریایی، هوایی، زمینی و اخیراً ریلی مهیا شده است، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

    دلق پوش ابراز امیدواری کرد:همواره پرچم کشور عزیزمان در کنار برند و تولید ایرانی در تمام بازار های جهانی به اهتزاز درآید.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.