شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کتاب شهری بر دستان باد، مجموعه یادداشت‌های یونس رنجکش رونمایی شد
    30 مهر 1396 - 15:29
    شناسه : 98876
    0

    مجموعه یادداشت های یونس رنجکش نویسنده، روزنامه نگار و فعال سیاسی اجتماعی گیلان با عنوان شهری بر دستان باد، با حضور جمعی از مسئولان و علاقمندان به حوزه فرهنگ و ادب در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت رونمایی شد. فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان در این آئین با بیان اینکه یادداشت […]

    پ
    پ

    شهری بر دستان باد، مجموعه یادداشت‌های یونس رنجکش - کتاب شهری بر دستان باد، مجموعه یادداشت‌های یونس رنجکش رونمایی شد -

    مجموعه یادداشت های یونس رنجکش نویسنده، روزنامه نگار و فعال سیاسی اجتماعی گیلان با عنوان شهری بر دستان باد، با حضور جمعی از مسئولان و علاقمندان به حوزه فرهنگ و ادب در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت رونمایی شد.

    فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان در این آئین با بیان اینکه یادداشت نویسان از دایره محدود کلمات بهره زیادی می برند تا در کوتاه ترین فضا، پیام خود را به مخاطب انتقال دهند، گفت: تیترهای انتخاب شده در یادداشت های یونس رنجکش کیسمی، مخاطب را به خواندن راغب و خواننده را با خود درگیر می کند و در او تاثیر می گذارد.

    یونس رنجکش کیسمی نویسنده این کتاب هم در این آئین با اشاره به اینکه کتاب شهری بر دستان باد، این مجموعه 400 یادداشت سال های 84 تا 92 پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان گیلان است که در زمان خود، در نشریات معتبر نظیر معین به چاپ رسیده است، افزود: یادداشت های حوزه رسانه متناسب با زمان و موقعیت خود، اثر بخش است و این امر باید مورد توجه خبرنگاران و روزنامه نگاران قرار گیرد.

    وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و قلم چشمان بیدار جامعه هستند، گفت: جریان دادن به یک موضوع از طریق یادداشت های انتقادی می تواند مسئولان را به اصلاح آن سوق دهد.

    کتاب شهری بر دستان باد با 486 صفحه توسط انتشارات بازرگان و با شمارگان یک هزار نسخه و به بهای 200 هزار ریال چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

    یونس رنجکش متولد سال 1350 در آستانه اشرفیه و دارای تحصیلات تکمیلی در مقطع دکترا است و حدود 30 سال فعالیت در عرصه های فرهنگی، هنری اجتماعی ، سیاسی و رسانه دارد و مدیر مسئولی روزنامه سراسری معین، نشریه خط آخر و تالیف 10 عنوان کتاب در کارنامه فعالیت وی دیده می شود.

    یونس رنجکش کیسمی پیش از این مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان بود و اکنون فرماندار شهرستان مرزی بندر آستاراست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.