سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان
    02 آبان 1396 - 13:59
    شناسه : 99486
    0

    شانزدهمین جلسه شورای دوره پنجم لاهیجان با حضور شهردار این شهرستان برگزار شد. اولین جلسه شورای شهر با مهندس مسعودکاظمی شهردار جدید لاهیجان برگزارشد، در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن بیان مشکلات و مسائل شهر و شهرداری ، بر تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری تاکید کردند.  در ادامه می توانید مشروح […]

    پ
    پ

    شهر پنجم لاهیجان و شهردار لاهیجان - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    شانزدهمین جلسه شورای دوره پنجم لاهیجان با حضور شهردار این شهرستان برگزار شد.

    اولین جلسه شورای شهر با مهندس مسعودکاظمی شهردار جدید لاهیجان برگزارشد، در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن بیان مشکلات و مسائل شهر و شهرداری ، بر تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری تاکید کردند.

     در ادامه می توانید مشروح خبر این نشست را به نقل از روابط عمومی شورای شهر بخوانید:

    جنابی رییس شورای شهر لاهیجان - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    فرداد جنابی : تأکید بر لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی ، زیباسازی و فراهم کردن رفاه پرسنل و رفاه عمومی برای شهروندان
    در این جلسه ، فرداد جنابی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن تبریک انتصاب مهندس کاظمی و آرزوی موفقیت و بهروزی برای وی ، اظهار داشت : توجه به شهرسازی ، زیباسازی و فراهم کردن رفاه پرسنل و رفاه عمومی برای شهروندان از جمله اموری است که امیدواریم در طول دوره پنجم شورا بتوانیم با همدلی و همفکری گام های مثبتی برداریم .
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اهمیت آمار و برنامه ریزی در تمام مسائل خرد و کلان مدیریتی ، روز اول آبان ماه که روز آمار برنامه ریزی نامگذاری شده را به همه دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت .
    وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی ، انتخاب مهندس فقیه شجاعی را بعنوان رئیس هیأت کشتی شهرستان تبریک و تهنیت گفتند.
    رئیس شورای شهر لاهیجان در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به کارکنان خدوم شهرداری ، ارتقای انضباط اداری خواستار تمهیدات لازم در خصوص مشکلات جمع آوری زباله ، سد معبر شد.

    شیخ شعربافان - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    محسن شیخ شعربافان : قدردانی ازاداره گاز لاهیجان به جهت جانمایی وایجاد نمازخانه و سرویس بهداشتی جنب اداره گاز در مسیر کمربندی

    در شانزدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان ، محسن شیخ شعربافان عضو شورای شهر لاهیجان ضمن تبریک انتصاب مهندس مسعود کاظمی بعنوان شهردار لاهیجان ، از تلاش و جدیت وی در پیگیری امورات شهرداری تشکر و قدردانی نمودند .
    وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به همه ورزشکاران و فعالان عرضه ورزشی کشور بویژه ورزشکاران و مسئولان ورزشی شهرستان لاهیجان ، انتخاب مهندس فرشید فقیه شجاعی را بعنوان رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت در این عرصه مدیریتی را نمود.
    محسن شیخ شعربافان در ادامه با قدردانی از رضا حیدری نژاد مسئول اداره گاز لاهیجان به جهت جانمایی بسیار مناسب و ایجاد نمازخانه و سرویس بهداشتی در جنب اداره گاز واقع در مسیر کمربندی ، افزود : با توجه به اینکه این امر در راستای امور خدماتی شهرداری می باشد جا دارد شهرداری نسبت به اجرای آسفالت محوطه مقابل نمازخانه به جهت رفاه حال مسافران و شهروندان اقدام نماید .

    فقیه شجاعی - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    فرشید فقیه شجاعی : رضایتمندی شهروندان کلید موفقیت در راه خدمتگزاری

    فرشید فقیه شجاعی در جلسه شورای شهر لاهیجان ، ضمن تبریک انتصاب مهندس مسعود کاظمی بعنوان شهردار لاهیجان و آرزوی موفقیت برای وی ، از تلاش و پیگیری های شهردار لاهیجان در روزهای قدردانی نمود .

    وی از ابراز لطف همکاران شورا در خصوص انتخاب وی بعنوان رئیس هیئت کشتی لاهیجان قدردانی و اظهار امیدواری نمود در پیشبرد و ارتقاء سطح کیفی ورزش کشتی شهرستان اقدامات عملی مؤثری انجام گیرد .

    فرشید فقیه شجاعی با تأسی از بیانات ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران (( مردم ولی نعمت ما هستند )) رضایتمندی شهروندان را کلید موفقیت در راه خدمتگزاری عنوان و افزودند : تجربه نشان داده است که ارتباط شهردار با مردم و تعامل با شهروندان فرهیخته لاهیجانی عامل اصلی در پیشبرد امور شهرداری می باشد .
    وی با اشاره به توانمندی خوب شهردار اظهار داشتند : اینجانب ارزیابی ، از عملکرد شهرداری را به دو ماه آینده موکول می نمایم ولی اولویت هایی همچون پرداخت حقوق و معوقات پرسنل از اولویت های اینجانب می باشد و سه اولویت مهم :

    – پروژه نیمه تمام مجموعه حاجی آباد

    – جزیره استخر که سالها مردم چشم انتظار آن هستند

    – تعیین تلکیف زمین هتل اعظم در خیابان شیخ زاهد

    در اولویت امور قراردارد که قطعاً شهردار تمهیداتی درخصوص این موارد در نظر دارند .

    مهندس فرشید فقیه شجاعی در ادامه از شهردار لاهیجان خواستند با توجه به اینکه هم اکنون فصل مناسب جهت انجام کارهای عمرانی و اجرای آسفالت نمی باشد و برخی کوچه ها در مناطق رسالت ، بوجایه ، کوی زمانی از جمله کوچه رسالت 20 به اجبار نیازمند شن ریزی می باشد که با عنایت به کمبود شن در محل دپوی شهرداری در این خصوص نیز اقدامات مورد نیاز صورت گیرد.

    پوریاسری - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    آرمان پوریاسری : تأکید بر پرداخت حقوق و معوقات پرسنل شهرداری/ لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر/ اتخاذ تدابیر لازم برای تجهیز ستاد بحران شهرداری

    آرمان پوریاسری در اولین جلسه شورای شهر با شهردار جدید لاهیجان ، ضمن تبریک به مهندس کاظمی شهردارجدید لاهیجان و آرزوی توفیق در عرصه خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهر و شهروندان عزیز لاهیجانی، اظهار داشت : موضوع پرداخت حقوق و معوقات پرسنل شهرداری همواره مورد تأکید اعضای شورا بوده و انتظار است این مورد جزو اولویت ها قرار گیرد .

    مهندس پوریاسری با اشاره به لزوم توجه و اتخاذ تدابیر لازم در امر آمادگی و تجهیز ستاد بحران شهرداری، اظهار داشت : با عنایت به تجربه تلخی که در بحران برف نیمه سنگین سال گذشته شاهد بودیم ، جا دارد شهرداری از هم اکنون نسبت به هماهنگی های لازم در خصوص تأمین ماشین آلات مورد نیاز و تجهیزات لازم اقدام نماید .

    وی با اشاره به رانش قسمتی از جاده بام سبز خواستار پیگیری و اقدام عملی لازم با توجه به حساسیت موضوع و خطرات احتمالی ناشی از آن شدند.

    مهندس پوریاسری با تأکید بر لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ، افزودند : با عنایت به اینکه علاوه بر نامتجانس بودن این تابلوها با منظر شهری ، اکثریت آنها نسبت به پرداخت حق وحقوق قانونی خود برابر قراردادشان عمل ننموده اند ، خواستار رسیدگی و احقاق حق وحقوق شهرداری شد.

    وی انجام تمهیدات بمنظور رفع مشکل در مناطق آبگیر و انجام زیر ساخت مورد نیاز برای این مناطق، تعیین تکلیف پژوهای نیمه تمام و تهیه بسته ها ی حمایتی و تشویقی جهت کمک به سازندگان ساختمان و بخش خصوصی را خواستار شد.

    حجت طیران نایب رییس شورای شهر لاهیجان 1 - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    حجت طیران : نارضایتی شهروندان و کسبه، از تجمع خودروهای تاکسی درون شهری در محل ایستگاه تاکسی

    حجت طیران در اولین جلسه شورای شهر با شهردار جدید لاهیجان ، ضمن تبریک انتصاب مهندس کاظمی بعنوان شهرداری لاهیجان ، از تلاش های وی و زحمات پرسنل خدوم شهرداری به جهت پیگیری مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر سطح شهر قدردانی و افزود : مباحثی همچون پرداخت معوقات پرسنل شهرداری ، جمع آوری سگ های ولگرد ، ساماندهی بام سبز ، ساماندهی دستفروشان سطح شهر ، پیگیری پروژه های نیمه تمام ، لزوم برند سازی در شهر لاهیجان ، پیگیری توافق نامه سرمایه گذاری مربوط به مجموعه حاجی آباد و …، همه از مواردی هستند که می بایست طی بررسی کارشناسی و همفکری های لازم نسبت به پیگیری و جامه عمل پوشاندن آنها اقدام شود .
    دکتر طیران به ابراز نارضایتی شهروندان و کسبه، از تجمع خودروهای تاکسی درون شهری در محل ایستگاه تاکسی بویژه در خیابان های پرتردد ، اشاره و افزود : متأسفانه با توجه به حجم ترافیک در بسیاری از خیابانها ، حضور تعداد زیادی خودروهای تاکسی درون شهری در محل ایستگاه موجبات نارضایتی شهروندان و کسبه گردیده که میتوان با تعریف این ایستگاه ها در برخی زمین های ملکی شهرداری ، از تجمع آنها در خیابان ها جلوگیری کرد.

    شورای شهر لاهیجان 2 - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    جواد نجار تمیزکار : تأکید بر اجرای پروژه های کلان در لاهیجان

    جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه ضمن تبریک به مهندس کاظمی بعنوان شهردار لاهیجان و آرزوی موفقیت برای وی ، انتخاب مهندس فرشید فقیه شجاعی را بعنوان رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان تبریک گفت.

    وی با اشاره به پیگیری هایی که از سوی شهردار لاهیجان در مدت اخیر صورت گرفت ، خواستار تداوم این موضوع و تمرکز شورا بر طرح های کلان شد و اظهار امیدواری نمود با کمک و همفکری کلیه دوستان شاهد اجرای پروژه های کلان در لاهیجان باشیم.

    نصرتی - از لزوم توجه مدیریت شهری به شهرسازی تا قدردانی از اداره گاز لاهیجان - آرمان پوریاسری

    رضا نصرتی : لزوم توجه به پوشش بیمه تکمیلی کارکنان و بیمه بازنشستگان شهرداری

    رضا نصرتی در اولین جلسه شورای شهر با شهردار جدید لاهیجان ،ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس کاظمی شهردار جدید لاهیجان ، انتخاب مهندس فرشید فقیه شجاعی را بعنوان رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان تبریک گفت.

    رضا نصرتی با اشاره به اقدامات خوبی که از سوی شهرداری در جهت لایروبی انهار ، زهکش ها و مسیرهای هدایت آبهای سطحی به ویژه در منطقه کمربندی و خروجی های اصلی فاضلاب های شهری صورت گرفته و در حال انجام است، اظهار داشت : با عنایت به اینکه اکیپ های شهرداری عملکرد خوبی در زمینه شناسایی مسیرهای هدایت آبهای سطحی داشتند ، جا دارد ضمن تهیه نقشه ای از این مسیرها با ذکر مشخصات کامل ، این نقشه نیز همچون نقشه های هدایت ماشین آلات در هنگام برف روبی معابر سطح شهر در ستاد بحران قرار گیرد تا در مواقع آبگرفتگی و سیلاب های احتمالی ، عوامل اجرایی به آن دسترسی داشته باشند .

    عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به عدم پرداخت معوقات نیروهای شرکتی، اظهار داشت : در نمیه دوم سال قرار داریم و متأسفانه پرسنل شهرداری معوقاتی از سال گذشته دارند که تاکنون پرداخت نشده و لازم است که این موضوع در اولویت قرار گیرد .

    وی با اشاره به کمبود نیروهای خدماتی شهرداری ، افزودند : متأسفانه در گذشته تعدادی نیرو بعنوان خدماتی جذب شده اندکه هم اکنون در واحدهای دیگر مشغول بکار می باشند و علاوه بر اینکه مشکل کمبود نیروهای خدماتی رفع نشده ، بار مضاعفی به شهرداری تحمیل گردیده است .

    مهندس رضا نصرتی ساماندهی و انتقال دستفروشان به بازار عاقلیه را اقدام خوبی عنوان و افزودند : متأسفانه اخیراً مشاهده می گردد که برخی دستفروشان به منطقه پردسر و دیگر نقاط سطح شهر بازگشت نموده اند که زیبنده شهر گردشگری لاهیجان نبوده و می بایست ساماندهی مجدد صورت گیرد .

    وی با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری به جهت عدم پوشش بیمه تکمیلی و همچنین مشکلات بیمه بازنشستگان ، از شهرداری خواستار اقدام جدی در این خصوص با توجه به هزینه های هنگفت درمان ، شدند .

    رضا نصرتی با اشاره به مشکلات برخی خودروهای شهرداری از جمله خودرو لودر و ایسوزو که در تعمیرگاه می باشند، اظهار داشت : با توجه به اینکه شهرداری لاهیجان فاقد خودروی برف روب و برخی تجهیزات مورد نیاز از جمله تیغه های برف روب که بر روی خودرو های سنگین استفاده می شوند ، بوده، جا دارد شهرداری ضمن اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور رفع کاستی های موجود ، با شرکت های خدمات رسان ، ادارات حفار و همه ادارات سطح شهرستان به جهت استفاده از پتانسیل های این ادارات در مواقع بحران رایزنی و با هماهنگی و تعامل با ادارات سطح شهر می توان از خودروهای این ادارات و امکاناتی که دارند در جهت رفع بحران و مشکلات شهروندان استفاده نمود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.