جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41544 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه زباله‌سوز در رشت
    03 آبان 1396 - 0:21
    شناسه : 99755
    0

    شهردار رشت با توجه به تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه زباله‌سوز با ظرفیت   ۶۰۰ تن در رشت، از آغاز عملیات اجرایی آن خبر داد. به گزارش «بامردم»، دکتر مسعود نصرتی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گیلان که در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه بی شک […]

    پ
    پ

    شهردار رشت - تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه زباله‌سوز در رشت -

    شهردار رشت با توجه به تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه زباله‌سوز با ظرفیت   ۶۰۰ تن در رشت، از آغاز عملیات اجرایی آن خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، دکتر مسعود نصرتی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گیلان که در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه بی شک در مبحث مدیریت شهری و نیازهای مرتفع شده این شهر و نیازهای باقی مانده صحبت های زیادی شده است، اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره نقش ارزشمندی در اطلاع رسانی و انتقال این مفاهیم ایفا می کنند.

    شهردار رشت با اشاره به اینکه برخی انتظارات مردم جزء وظایف روزانه حوزه مدیریت شهری است، افزود: برخی از نیازهای این حوزه به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت باز می گردد که تحقق آن در گرو همکاری مسئولین و مشایعت و همدلی اصحاب رسانه است.

    وی با اشاره به رسالت ارزشمند اصحاب رسانه گفت: انتظار جامعه از رسانه این است که به طور تخصصی پل ارتباطی بین شهروندان و حوزه مدیریت شهری باشند و بعنوان مطالبه گر حقوق شهروندی عمل کنند.

    نصرتی با بیان اینکه تحقق حقوق شهروندی یک امر تک سویه نیست، گفت: تحقق این امر و حرکت در این مسیر را متفاوت می دانم و معتقدم این امر با همفکری و هم اندیشی اصحاب رسانه به شکل مناسب تری محقق می شود.

    وی با تاکید بر اینکه هر گاه در بخشی از وظایف شهرداری کاری روی زمین بماند ما موظف هستیم پاسخگو باشیم، ادامه داد: باید با هم فکر و برنامه ریزی کنیم، به روز باشیم و در کنار هم قرار گیریم تا کارها در سطح شهر به نحو احسن پیش رود.

    شهردار رشت با بیان اینکه از اصحاب رسانه می خواهیم همچون گذشته در اطلاع رسانی تخصصی مناسب و به موقع بکوشند، افزود: انتظارات مردم از خدمات شهری رشت توسط  اصحاب رسانه بخوبی انتقال یافته است.

    نصرتی با بیان اینکه در اینجا جمع نشدیم تا فقط پاسخگوی سوالات باشیم، اضافه کرد: هدف ما این است که از ذهن خلاق و حضور رسانه در بطن جامعه استفاده کنیم و پذیرای پیشنهادات شما عزیزان باشیم و بطور شفاف با دغدغه های مردم آشنا شویم.

    وی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به بدهی ۷۳۰ میلیارد تومان شهرداری، تصریح کرد: ادامه حرکت شهرداری رشت با توجه به این مقدار بدهی باید بررسی شود و نیازمند همراهی و همدلی در تمامی بخش هاست.

    شهردار رشت با اشاره به رضایت نسبی مردم از پیاده راه فرهنگی رشت، گفت: با وجود اینکه این پیاده راه ارزشمند است، اما در برخی ضعف ها نیازمند بازنگری و ایجاد زیرساخت های لازم خواهد بود که وجود خیابان های جایگرین در کنار این پیاده راه برای کاهش بار ترافیکی از ضروریات است.

    نصرتی با تاکید بر اینکه شهر باید بستری برای ارائه خدمت به شهروندان باشد، در خصوص کارخانه زباله‌سوز، گفت: ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه زباله‌سوز با ظرفیت  ۶۰۰ تن تخصیص داده‌ شده و عملیات آن به‌زودی اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به نقش پررنگ و اثرگذار گردشگری در رشت، خاطرنشان کرد: از تمامی بخش ها و ارگان‌ها می خواهیم برای ارتقای شهر رشت و تحقق این شهر بعنوان مقصد گردشگری به شهرداری کمک کنند و در این خصوص از امضای قرارداد با یک سرمایه‌گذار برای احداث هتل پنج ستاره در رشت خبر داد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.