جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعضای شورای شهر لاهیجان در خصوص پرداخت پاداش به پرسنل ستاد بحران شهرداری چه گفتند؟
    03 آبان 1396 - 21:01
    شناسه : 99912
    0

    تعدادی از اعضای شورای شهر لاهیجان نظرات خود را در خصوص پرداخت پاداش به پرسنل ستاد بحران شهرداری بیان کردند. فرداد جنابی: با اصل موضوع مخالفتی نیست اما این موضوع عادلانه نبوده است فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان در هفدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان طی سخنانی با قدردانی ازتلاش های مهندس کاظمی شهردار جدید […]

    پ
    پ

    تمیزکار شعربافان - اعضای شورای شهر لاهیجان در خصوص پرداخت پاداش به پرسنل ستاد بحران شهرداری چه گفتند؟ - ghid[hk

    تعدادی از اعضای شورای شهر لاهیجان نظرات خود را در خصوص پرداخت پاداش به پرسنل ستاد بحران شهرداری بیان کردند.

    فرداد جنابی: با اصل موضوع مخالفتی نیست اما این موضوع عادلانه نبوده است
    فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان در هفدهمین جلسه شورای شهر لاهیجان طی سخنانی با قدردانی ازتلاش های مهندس کاظمی شهردار جدید لاهیجان اظهار داشت : با توجه به اینکه شهر لاهیجان از داشتن یک پارک بازی خوب بی بهره است، شهردار لاهیجان بازدیدی از پارک گلها واقع در خیابان شهید بهشتی ، پارک ضلع شمالی استخر و پارک بعثت داشته باشد و برای تجهیز، استاندارد سازی وسایل بازی و ایمنی این پارکها اقدام لازم صورت گیرد .
    وی در خصوص پرداخت پاداش به عوامل ستاد بحران شهرداری افزود : با اصل موضوع مخالفتی نیست اما این موضوع عادلانه نبوده است .
    وی با بیان اینکه فصل زمستان نزدیک است و احتمال بحران دور از انتظار نیست ، شهرداری با عوامل و پیمانکاران لودر برف سال گذشته تسویه حساب نماید تا در موقع لزوم از آنان پاسخ منفی نشنود.

    جواد نجار تمیزکار : هرگونه پرداخت باید بر اساس شایسته سالاری و حضور ، منصفانه باشد
    جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان نیز با قدردانی از لایروبی رودخانه در منطقه فرهنگیان ، اظهار داشت : متأسفانه به دلیل بی دقتی راننده بیل ، چند اصله درخت تنومند آسیب دیده و قطع شده است و می توانست این کار با دقت بیشتری صورت گیرد .
    وی گفت : پرداخت به عواملی که در بحران برف سال گذشته حضور داشتند ، عادلانه نبوده و هرگونه پرداخت باید بر اساس شایسته سالاری و حضور ، منصفانه باشد.

    محسن شیخ شعربافان : پرداخت پاداش اعضای ستاد بحران شهرداری بر چه اساسی بوده و چگونه صورت گرفته است؟
    محسن شیخ شعربافان با انتقاد از نحوه پرداخت پاداش به کارکنان شهرداری که در جریان بحران های ناشی از سیل و برف حضور داشتند ، اظهار داشت : بعنوان عضو شورا و نماینده در ستاد بحران شهرداری سوالم این است این پرداخت بر چه اساسی بوده و چگونه پرداخت شده است ؟
    وی گفت : متأسفانه تعداد زیادی از پرسنل شهرداری که در شرایط بحرانی برف سال 95 ، با همه توانشان وارد عرصه خدمت رسانی به مردم برف زده شدند ، در لیست پرداختی نبودند و این موضوع باعث دلسردی کارکنان دیگر شده است .
    وی در ادامه سخنان خود با اعلام نارضایتی تعداد زیادی از ساکنین کوی بهار در بلوار مطهری در خصوص ایجاد مرکز پزشکی هسته ای در منطقه مسکونی ، خواستار رسیدگی موضوع از طریق مسئولین ذی ربط و پیگیری از طریق شهرداری مبنی بر رعایت حق و حقوق شهروندی شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.