×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

4545

اختصاصی / شب گذشته حادثه مشکوکی در دفترآژانس گردشگری واقع در میدان خزر شهرستان لاهیجان اتفاق افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در رابطه با جزئیات این حادثه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار بامردم گفت: شب گذشته یک خواستگار سمج دختر مورد علاقه خود را که صاحب آژانس گردشگری واقع در میدان خزر شهرستان لاهیجان بود در  محل کار دختر حبس کرد.
سرهنگ محمود قاسمی افزود: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته، در پی تماس تلفنی خانواده دختر نام برده مبنی بر حبس وی توسط خواستگارش، بنده و عوامل انتظامی شهرستان به سرعت در محل حادثه حضور یافتیم و به برسی حادثه پرداختیم.
وی ادامه داد: طی تماس تلفنی با خواستگار نامبرده شده، وی حاضر به همکاری نشد و به همین دلیل همکاران انتظامی وارد دفتر کار خانم در آژانس گردشگری شده و نامبردگان دستگیر و به برای برسی بیشتر به کلانتری محل انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: طی تفتیش و بازرسی فرد متهم در کیف همراه وی یک یک قبضه کلت کمری مسلح به همراه یک عدد اسپری اشک آور کشف و ضبط شد.
قاسمی اظهار کرد: برای متهم، پرونده تشکیل و تحویل دادسرا گردید و با قرار معلوم نامبرده تحویل زندان داده شد.
وی افزود : متهم ۴۰ ساله، ساکن خارج استان و دارای مدرک تحصیلی سیکل می‌باشد که دارای سوابق کیفری نیز بوده است و همچنین دختر خانم ۲۹ ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق است.
قاسمی تاکید کرد: علت این حادثه خواستگاری و عدم موافقت خانواده دختر با این خواستگاری بود و هرگونه موارد دیگری که از طریق فضای مجازی یا غیر، اعلام شده کذب است.

  1. امید

    سرنوشت شوم ان جوان بدستور قاضی داخل دادگاه کشته شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.