چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 51 درصد از راه‌های روستایی شهرستان آسفالت نیستند / مدیریت کارتابلی ممنوع است
    26 تیر 1395 - 18:24
    شناسه : 10009
    0

      اختصاصی بامردم/صبح امروز دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان برگزار شد. (برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید) سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در ابتدای این نشست با بیان اینکه لاهیجان عروس شهر‌های گیلان خوانده می‌شود گفت: این عروس می‌بایست متوازن باشد، اگر بنا بر این […]

    پ
    پ

     دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان (22)

    اختصاصی بامردم/صبح امروز دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان برگزار شد. (برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید)

    سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در ابتدای این نشست با بیان اینکه لاهیجان عروس شهر‌های گیلان خوانده می‌شود گفت: این عروس می‌بایست متوازن باشد، اگر بنا بر این است شهر زیبایی داشته باشیم می‌بایست روستاهای زیبایی نیز داشته باشیم، و اگر قرار باشد روستاهای زیبایی داشته باشیم می‌بایست زیر ساخت های آن را مهیا کنیم.

    *51 درصد از راه‌های روستایی شهرستان آسفالت نیستند

    وی افزود: متاسفانه 51 درصد از راه‌های روستایی شهرستان آسفالت نیستند، تقریبا از 610 کیلومتر راه روستایی لاهیجان حدود 300 کیلومتر آن آسفالت نشده است، اگرچه ممکن است چند درصد نسبت به میانگین استان وضعیت بهتری داشته باشیم اما این آمار و ارقام برازنده شهرستان نمونه گردشگری لاهیجان نیست.

    احمدی ادامه داد: به لطف خدا در این مدت کوتاه حضور بنده در لاهیجان با همراهی نماینده محترم شهرستان در مجلس، پیگیری های بسیار خوبی حتی در سطح ملی برای توسعه شهرستان انجام شده است.

      *حدود 30 درصد ار شبکه توزیع و خط انتقال آب در روستا ها فرسوده است

    فرماندار لاهیجان در ادامه از تنظیم برنامه‌ای پنج ساله با کمک آبفای استان خبر داد و افزود: از هزار و 163 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در روستا ها حدود 30 درصد یعنی 350 کیلومتر آن فرسوده است و این فرسودگی باعث به هدر رفتن آب خواهد شد که طبق این برنامه پنج ساله در حدود 25 میلیارد تومان برای ترمیم این فرسودگی ها پیش بینی شده است.

    وی با اشاره به برخی از پروژه ها و اعتبارات شهرستان لاهیجان در سال 94 افزود: در بحث راه و شهرسازی چندین پروژه مطرح می‌باشد که بخشی از آن هنوز آغاز نشده و بخش دیگری نیز مشمول زمان شده که پیگیر آن‌ها هستیم.

    *پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان گیل تا دو هفته آینده از سر گرفته شود

    احمدی در رابطه با گلایه برخی از شهروندان و مسافران نسبت به پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان گیل اضهار کرد: روز گذشته طی مذاکره ای که با مدیر مربوطه داشتیم قرار شد تا این پروژه تا دو هفته آینده از سر گرفته شود و به جد پیگیر این پروژه خواهیم بود.

    فرماندار لاهیجان گفت: امیدواریم سال 95 که یک سال بسیار سرنوشت ساز در بحث اقتصاد کشور است، بتوانیم سهم خود را برای شهرستان از استان بگیریم تا برای اتمام پروژه هایمان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

    *مدیریت کارتابلی ممنوع است

    وی در پایان خطاب به مدیران شهرستان عنوان کرد: باید یاداور شوم که مدیریت کارتابلی ممنوع است متاسفانه بعضی مواقع در شهرستان، ساعت دو و نیم به بعد برخی از مدیران را نمی‌توانیم پیدا کنیم؛ اگر بخواهیم در قبال مسئولیتی که پذیرفته ایم برای مردم خدمت کنیم، می‌بایست حضور فیزیکی و میدانی داشته و پاسخگوی مردم باشیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.