سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کولاک بهمن‌یار در لیگ جهانی کاراته ژاپن و صعود به فینال رقابت‌ها
    04 آذر 1396 - 14:24
    شناسه : 107520
    0

    در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان اوکیناوای ژاپن سارا بهمن یار کاراته‌کای گیلانی که با قرعه بسیار سختی مواجه شده بود با رشادت و هوشمندی توانست تمامی رقبای عنوان دار جهانی را یکی پس از دیگری شکست داده و به فینال رقابت های لیگ جهانی ژاپن صعود کند. سارا بهمن‌یار تا همین جا و […]

    پ
    پ

    بهمن یار 1 - کولاک بهمن‌یار در لیگ جهانی کاراته ژاپن و صعود به فینال رقابت‌ها - سارا بهمن یار

    در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان اوکیناوای ژاپن سارا بهمن یار کاراته‌کای گیلانی که با قرعه بسیار سختی مواجه شده بود با رشادت و هوشمندی توانست تمامی رقبای عنوان دار جهانی را یکی پس از دیگری شکست داده و به فینال رقابت های لیگ جهانی ژاپن صعود کند.

    سارا بهمن‌یار تا همین جا و با این نتیجه قدم اول در کسب سهمیه المپیک را محکم برداشت و احتمال کسب سهمیه المپیک توکیو را به شدت افزایش داد.

    بانوی کاراته کای گیلانی در دور اول دو بر صفر سایو آزومی ژاپنی نائب قهرمان جهان را در جلوی چشمان هموطنانش با قدرت شکست داد.
    سارا در دور دوم پنج بر یک مولدیر ژانبیربای قزاقستان را مقتدرانه شکست داد، بهمن‌یار 5 ماه پیش با این حریف قزاقستانی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا مبارزه کرده و مغلوب شده بود.
    بهمن‌یار در دور سوم یک بر صفر روکیو سانچز اسپانیا دارنده مدال برنز قهرمانی بزرگسالان جهان را برد و در دور چهارم سه بر صفر النا اسپتانوآ روسیه نایب قهرمان اروپا را پشت سرگذاشت و با این نتیجه راهی دیدار فینال شد.

    نکته ی قابل توجه مبارزات امروز سارا بهمن یار این بود که تمامی رقبای ما قبل فینال قهرمانان عنوان دار جهانی و آسیایی بودند که در فینال های یک سال گذشته بهمن یار با اختلاف کم مغلوب آن ها شده بود و امروز کاراته کای باهوش گیلانی موفق شد در تاتامی اوکیناوای ژاپن انتقام شکست را از قهرمانان به نام جهان بصورت یکجا بگیرد.

    گفتنی است با این نتیجه شانس کسب سهمیه المپیک برای این کاراته کای خوش تکنیک و جنگنده گیلانی بسیار افزایش یافت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.