شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در 4 سال گذشته به 396 واحد صنعتی گازرسانی شده است
    20 آذر 1396 - 11:38
    شناسه : 109496
    0

    دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان در سال 96 با حضور مدیران شرکت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در محل سالن کنفرانس مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد. به گزارش «بامردم» به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان در […]

    پ
    پ

    o d80c1f04 - در 4 سال گذشته به 396 واحد صنعتی گازرسانی شده است - گاز

    دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان در سال 96 با حضور مدیران شرکت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در محل سالن کنفرانس مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم» به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان در سال 96 با حضور مدیران شرکت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در محل سالن کنفرانس مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد.

    در ابتدای این جلسه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، به بیان وضعیت گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی در استان پرداخت.

    وی اظهار داشت: تاکنون به 1280 واحد صنعتی و تولیدی در استان گازرسانی شده است که مجموع حجم مصرفی آنها، یک میلیون و 418 هزار مترمکعب بر ساعت می باشد.

    مهندس اکبر با بیان این موضوع ادامه داد: از سال 92 الی 96 تعداد 544 مصرف کننده سوخت در بخش های مختلف صنایع شناسایی شده اند که از این تعداد 396 مورد با ظرفیت مصرفی 25 میلیون لیتر در سال گازدار شده اند و عملیات گازرسانی به 148 واحد صنعتی با ظرفیت 12 میلیون و 650 هزار لیتر در دست انجام می باشد.

    در ادامه مهندس عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ضمن تشکر از همکاری مناسب مدیریت و کارکنان شرکت گاز گفت: با توجه به گازرسانی های صورت گرفته در استان، تعداد 20 هزار کالا برگ از 38 هزار کالا برگ توزیع شده جمع آوری خواهد شد.

    در این نشست مقرر گردید هنگام اشتراک پذیری گاز از متقاضیان، مراحل تسویه حساب با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز صورت گیرد و آمار گازرسانی به روستاها بصورت ماهیانه به شرکت ملی پخش ارسال و این شرکت نسبت به عدم توزیع کالا برگ در روستاهای مذکور اقدام نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.