پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ازدواج پسر ۱۵ ساله با زن برادرش جان او را گرفت + عکس
    25 آذر 1396 - 23:23
    شناسه : 110217
    1

    دانش آموز 15 ساله دبیرستانی در “بیهار” به دلیل اجبار خانواده اش برای ازدواج با همسر برادرش که 10 سال از او سنش بیشتر بود دست به خودکشی زد. “ماهداو” پسرنوجوانی که با اصرار خانواده اش و به زور در شرف ازدواج با همسر برادرش که چند سال پیش فوت کرده بود قرار داشت خود را به دار آویخت. […]

    پ
    پ

    حلقه ازدواج - ازدواج پسر ۱۵ ساله با زن برادرش جان او را گرفت + عکس - ۱۵ ساله

    دانش آموز 15 ساله دبیرستانی در “بیهار” به دلیل اجبار خانواده اش برای ازدواج با همسر برادرش که 10 سال از او سنش بیشتر بود دست به خودکشی زد.

    “ماهداو” پسرنوجوانی که با اصرار خانواده اش و به زور در شرف ازدواج با همسر برادرش که چند سال پیش فوت کرده بود قرار داشت خود را به دار آویخت.

    به گفته ی پدر “ماهداو” پسر بزرگ خانواده در سال 2013 از دنیا رفته بود و همسر او که همچنان یک بیوه تنها بود برای تامین هزینه های خود در یکی از شرکت های محل زندگی اش مشغول به کار بود و این برای پدر شوهر سابق او قابل تحمل نبود از این رو پسر نوجوان خود را مجبور به ازدواج با همسر برادر مرحومش کرد ، یعنی ازدواج با زنی که 10 سال از او بزرگتر بود.

    پسر نوجوان که به هیچ وجه راضی به این ازدواج نبود دست به خودکشی زد.

    با زن برادر - ازدواج پسر ۱۵ ساله با زن برادرش جان او را گرفت + عکس - ۱۵ ساله

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.