×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تغییرات فرمانداران گیلان - تغییرات قریب الوقوع فرمانداران در چهار شهر گیلان + اسامی - احمدی فرمانداری رشت

با انتصاب فرماندار رشت به عنوان فرماندار کرج در روز پنجشنبه فرآیند تغییرات فرمانداران گیلان با چهار شهر رشت،لاهیجان،رودسر و ماسال آغاز می شود.

با انتصاب سیروس شفقی بعنوان فرماندار ویژه شهرستان کرج و خالی شدن پست فرمانداری رشت، تغییرات حوزه فرمانداران در چهار شهر گیلان آغاز شده و طی روزهای جاری اعلام می شود.

در این راستا شنیده های موثق از سرپرستی سید محمد احمدی بر فرمانداری رشت حکایت دارد،احمدی فرماندار حال حاضر لاهیجان و فرماندار پیشین دولت تدبیر در شهرستان رودبار بوده است.

همچنین علی وارسته که بعنوان معاون سیاسی فرمانداری رشت در دولت تدبیر و امید مشغول به خدمت بود با ارتقاء جایگاه بعنوان سرپرست فرمانداری رودسر معرفی شده و بعنوان فرماندار این شهرستان شرقی گیلان منصوب خواهد شد.

امیر جانبازی رودسری فرماندار حال حاضر رودسر نیز در جریان این جابجایی ها بعنوان سرپرست فرمانداری لاهیجان معرفی شده تا ظاهرن ادامه فعالیت خود در بدنه وزارت کشور را از شهرستان لاهیجان دنبال کند.

از غرب گیلان نیز شنیده های موثق از تکیه زدن معاون فرمانداری فومن بر سرپرستی فرمانداری ماسال خبر می دهد و محمدجواد عامر جایگزین قاسم نژاد در فرمانداری ماسال خواهد شد.

گفتنی است تغییرات فوق الذکر طی روز جاری تا فردا اجرایی خواهد شد.

گیل خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.