جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشکل‌های دانش‌آموزی باید نسبت به اوضاع و احوال کشور تسلط و آگاهی بیشتری داشته باشند
    15 بهمن 1396 - 20:30
    شناسه : 117291
    0

    تشکل های دانش آموزی ادارات آموزش وپرورش لنگرود، کومله و اطاقور همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با فرماندار لنگرود دیدار کردند. سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در این مراسم با تاکید براینکه رمز موفقیت تشکل های دانش آموزی، اخلاق خوب، رفتار شایسته و رابطه صمیمی با دانش آموزان است، گفت: دانش آموزان […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۰۳ ۱۷ ۰۲ ۵۶ - تشکل‌های دانش‌آموزی باید نسبت به اوضاع و احوال کشور تسلط و آگاهی بیشتری داشته باشند - تشکل های دانش آموزی

    تشکل های دانش آموزی ادارات آموزش وپرورش لنگرود، کومله و اطاقور همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با فرماندار لنگرود دیدار کردند.

    سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در این مراسم با تاکید براینکه رمز موفقیت تشکل های دانش آموزی، اخلاق خوب، رفتار شایسته و رابطه صمیمی با دانش آموزان است، گفت: دانش آموزان در تشکل ها باید خود جزو دانش آموزان موجه مدارس باشند.

    وی با بیان اینکه تشکل های شورای دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و تشکل هلال احمر از جمله تشکل های فعال در مدارس شهرستان هستند، افزود: تشکل های دانش آموزی بایستی دقت و مراقبت بیشتری کنند و نسبت به اوضاع و احوال کشور تسلط و اگاهی بیشتری داشته باشند تا به موقع بتوانند از اهداف خود دفاع منطقی کنند.

    وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران براساس قانون اساسی و با رهبری ولی فقیه و توسط مردم اداره می شود، تصریح کرد: این کشور با این انقلاب، رهبری وحاکمیت در دنیا تنها کشور و بی نظیر است.

    سید رضا جوادپور ادامه داد: آمریکا و اسرائیل از ترس اینکه کشورهای منطقه به فکر انقلاب نباشند و ایران را الگوی خود قرار ندهند جمهوری اسلامی را به انحای مختلف از جمله تهدید، تحریم و فشارهای بین المللی قرار می دهند و نمی خواهند اجازه دهند که الگوی اسلامی تشیع با رهبری ولی فقیه ، اسلامی که جمهوری اسلامی است را معرفی کند.

    فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه همه گروه ها و جناح ها باید برای هدف بزرگ تری که اعتلای کشور است، تلاش کنند، اظهار کرد: دشمن با ناامید کردن جوانان نسبت به آینده کشور، عدم اعتماد به مسئولان و سیاه نمایی و ایجاد فضای یاس ، پشیمانی را که تاکتیک منافقین و استکبار است، رواج دهد.

    سید رضا جوادپور ادامه داد: مردم پشتوانه جمهوری اسلامی هستند و امروز نیز ما از نعمت رهبری، دولت و مسئولان خوبی برخورداریم و بایستی همواره هوشیار باشیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.