×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی 6 - همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی + تصاویر - جام خزر در منطقه آزاد انزلی

مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی این منطقه برگزار و همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی و شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها به‌عنوان قهرمان و نفر اول جدول اساتید معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر با حضور مهندس رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، مدیران و معاونین سازمان ، اعضای شورای شهر رشت ، مدیرعامل پست‌بانک گیلان و ورزشکاران, پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی استان در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی این منطقه برگزار و همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی و شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها به‌عنوان قهرمان و نفر اول جدول اساتید معرفی شد.

بنابراین گزارش در این رقابت‌ها و در گروه اساتید ، همایون توفیقی از گیلان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و ویتالی برنادسکی از اوکراین و سید خلیل موسوی از گیلان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

همچنین در همین گروه نوئه توتیسانی از گرجستان، سرگئی ولکوف از روسیه، وادین مالاخاتکو از  بلژیک، امیررضا پور رمضانعلی و پوریا درینیی به ترتیب مقام‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

در جدولB رقابت‌ها مهیار درودیان از تهران با ۷ و نیم امتیاز اول ، محمدرضا عابدی از قزوین با ۷ امتیاز دوم و سید بهرنگ کبودی از تهران با ۷ امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد.

در جدول C امیر مسعود خوانساری از تهران با ۹ و نیم امتیاز اول ، سید سجاد میرباقری با ۹ امتیاز و سید علیرضا حسینی با ۸ و نیم امتیاز هر دو از گیلان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

در جدول بانوان ، پرنیان قمی با ۷ و نیم امتیاز و ساناز اسماعیلی با ۷ امتیاز هر دو از گیلان به ترتیب اول و دوم شدند ، تارا اصغر پور ماسوله از تهران هم با ۶ و نیم امتیاز سوم شد.

در جدول نوجوانان رده زیر ۱۴ سال سحر معصومی ، آرمین رحمت پور و پارسا جعفری هر سه از گیلان  اول تا سوم شدند در جدول نوجوانان رده زیر ۱۲ سال حسین فخار از گیلان ، ماردین رستمی از کردستان و داوود عقیلی مفرد از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

مجید فاتحی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها ضمن تشریح فعالیت‌های ورزشی سازمان متبوع خود بیان کرد : یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد انزلی حمایت از ورزشکاران حرفه‌ای ، میزبانی از مسابقات مختلف در سطح ملی و بین‌المللی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده و در سال جاری میزبانی ۸۶ رویداد ورزشی را به عهده داشته‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : در سال آینده میزبان مسابقات چهارجانبه جهانی فوتبال ساحلی به میزبانی منطقه آزاد انزلی خواهیم بود و معتقدیم سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش موجب کشف استعدادهای ورزشی منطقه و استان و افزایش نشاط اجتماعی و امید به زندگی در جامعه و توسعه توریسم ورزشی در منطقه خواهد شد.

در ادامه مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز با تقدیر از سازمان منطقه آزاد انزلی به جهت میزبانی شانزدهمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر بیان کرد : این دوره از مسابقات در سطح بالا و کیفیت فنی استاندارد برگزار شد و گیلان در حوزه ورزش قهرمانی جزو استان‌های ممتاز ارزیابی‌شده و این امر به دلیل میزبانی‌های خیلی خوبی سازمان منطقه آزاد انزلی از رقابت‌های ملی و بین‌المللی در سال‌های اخیر است که جای تشکر و قدردانی دارد.

بنابراین گزارش در این رقابت‌ها ۸۰۰ شطرنج‌باز از ۲۶ کشور در ۱۱ دور و به روش سوئیسی باهم رقابت کردند و ۳۰ داور بین‌المللی نیز مسئولیت قضاوت این رقابت‌ها را به عهده داشتند.

 شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی 1 - همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی + تصاویر - جام خزر در منطقه آزاد انزلی شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی 5 - همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی + تصاویر - جام خزر در منطقه آزاد انزلی شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی 4 - همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی + تصاویر - جام خزر در منطقه آزاد انزلی شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی 3 - همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی + تصاویر - جام خزر در منطقه آزاد انزلی شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی 2 - همایون توفیقی شطرنج‌باز گیلانی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در منطقه آزاد انزلی + تصاویر - جام خزر در منطقه آزاد انزلی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.