پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی گیلان از مردم استان
    23 اسفند 1396 - 19:23
    شناسه : 121802
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان با صدور پیامی از مردم استان به دلیل همکاری با پلیس و کاهش چشمگیر آسیب‌های چهارشنبه آخر سال تقدیر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم امنیت اجتماعی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع بشری، همواره جایگاه ارزشمندی را در توسعه و پیشرفت و سلامت جوامع به […]

    پ
    پ

    اسحاقی - پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی گیلان از مردم استان - با مردم

    فرمانده انتظامی استان گیلان با صدور پیامی از مردم استان به دلیل همکاری با پلیس و کاهش چشمگیر آسیب‌های چهارشنبه آخر سال تقدیر کرد.

    متن این پیام به شرح زیر است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    امنیت اجتماعی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع بشری، همواره جایگاه ارزشمندی را در توسعه و پیشرفت و سلامت جوامع به خود اختصاص داده است.

    در این میان نقش شهروندان به‌عنوان اعضاء جامعه که هر یک در تثبیت امنیت و تحقق جامعه مردم محور شریک‌اند بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت است.

    نگاه مجموعه فرماندهی انتظامی استان به مراسم چهارشنبه آخر سال، نگاهی مردم محور با رویکرد آگاه‌سازی عمومی بود و خوشبختانه نتیجه همکاری و همیاری مردم شریف استان گیلان با پلیس موجب شد تا امسال شاهد کمترین خسارات ممکن باشیم.

    بدین‌وسیله ضمن تقدیر از همکاری و همراهی شهروندان عزیز در اجرای برنامه‌های پلیس برای نظم‌بخشی به جامعه در شب چهارشنبه آخر سال، امیدواریم در آستانه سال جدید و سفرهای نوروزی، شاهد تداوم و افزایش همکاری شهروندان عزیز با نیروی انتظامی باشیم.

    از درگاه لایزال الهی، سلامت و سعادت مردم غیور گیلان و توفیق تداوم خدمتگزاری به شهروندان عزیز را خواستارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.