پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثمرات بیمه روستایی و عشایری در ارتقای سطح زندگی روستاییان نمایان می شود
    03 فروردین 1397 - 14:25
    شناسه : 122454
    0

    بخشدار مرکزی سیاهکل، توسعه صندوق بیمه روستایی و عشایری را جزو اولویت این بخشداری توصیف و عنوان کرد: امیدواریم ثمرات این طرح در ارتقای سطح زندگی روستاییان نمایان تر شود.

    پ
    پ

    105765 - ثمرات بیمه روستایی و عشایری در ارتقای سطح زندگی روستاییان نمایان می شود - با مردم

    سیده زهرا میراعلمی در دیدار نوروزی به همراه اعضای شورای اسلامی و جمعی از دهیاران بخش مرکزی با امام جمعه شهرستان، به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله بخشداری، شورای شهر و دهیاران در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی پرداخت و بیان کرد: نظام مند شدن و داشتن برنامه و هدف اولویت اصلی بخشداری مرکزی در اجرای طرح و برنامه ها بوده و بخشداری مرکزی نیز سعی بر آن دارد که رضایتمندی مردم را از عملکرد حوزه دهیاران بخش مرکزی بیش از پیش افزایش دهد.

    وی به تبیین و پیگیری های صورت گرفته در اجرای طرح های گردشگری و بوم گردی و اولویت های آن پرداخت و گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در اجرای پروژه های بوم گردی ارائه کرد.

    بخشدار مرکزی سیاهکل، پیگیری در توسعه صندوق بیمه روستایی و عشایری را اولویت دیگر این بخشداری توصیف و اظهار امیدواری کرد: ثمرات این طرح در ارتقای سطح زندگی روستاییان نمایان تر خواهد شد.

    حجت الاسلام والمسلمین شکسته دل امام جمعه سیاهکل نیز، با تبریک ماه پر برکت رجب و ایام نوروز اظهار کرد: ایمان به خداوند راه دست یافتن به نعمات و برکات است و حضرت امام خمینی(ره) به ما یاد داد اگر با توکل به خداوند امور رو آغاز کنیم خداوند نیز به ما کمک خواهد کرد.

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.