چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توسعه سیاسی صرفا با حمایت از احزاب موافق دولت محقق نمی شود
    23 مرداد 1395 - 14:54
    شناسه : 12265
    1

    توسعه سیاسی صرفا با حمایت از احزاب موافق دولت محقق نمی شود توسعه سیاسی با شنیدن صدای احزاب موافق و منتقد منصف نسبت به عملکرد دولت نهادینه می شود و متولیان این امر بدانند برگزاری جلسات صرفا با احزاب سیاسی موافق دولت که اسامی شان متفاوت است به معنی توسعه سیاسی نیست. سید رضا علوی […]

    پ
    پ

    سید رضا علوی زمیدانی (2)

    توسعه سیاسی صرفا با حمایت از احزاب موافق دولت محقق نمی شود

    توسعه سیاسی با شنیدن صدای احزاب موافق و منتقد منصف نسبت به عملکرد دولت نهادینه می شود و متولیان این امر بدانند برگزاری جلسات صرفا با احزاب سیاسی موافق دولت که اسامی شان متفاوت است به معنی توسعه سیاسی نیست.
    سید رضا علوی زمیدانی یکی از کارگزاران روابط عمومی گیلان در اینباره گفت:توسعه متوازن با نگاه فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی محقق می شود و در هر یک از این نگاهها اگر صدای موافق و منتقد نسبت به عملکرد مجریان شنیده نشود، نمی شود بازخورد افکار عمومی جامعه را نسبت به هر یک از ابعاد چهارگانه مذکور تجزیه و تحلیل کرد.
    وی به توسعه سیاسی اشاره کرد و افزود:بعضا مشاهده می شود متولیان مدیریت احزاب سیاسی اقدام به برگزاری جلسات می کنند و از مدیران ارشد نیز جهت ایراد سخنرانی دعوت می کنند که در جای خود باید تقدیر کرد اما مدعوین که از فعالان احزاب سیاسی هستند صرفا با یک نگاه سیاسی می باشند و تفاوت شان در اسامی احزاب می باشد.
    علوی زمیدانی با اشاره به نقش احزاب سیاسی منتقد منصف نسبت به عملکرد مجریان خاطر نشان کرد:بی شک شنیدن صدای منتقدین منصف خواهد توانست صدای بخشی از جامعه را که به دلایلی با نگاههای سیاسی دولتمردان متفاوت می باشد و طبیعی نیز است به گوش مدیران اجرایی تصمیم ساز و تصمیم گیر برساند.
    سید رضا علوی زمیدانی با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی از ابزارهای تاثیر گذار در معادلات سیاسی می باشد افزود:اگر متولیان ساماندهی به احزاب سیاسی بخواهند کمک های مادی و معنوی خود را محدود به احزاب سیاسی خاص کنند و عملا نخواهند و یا نتوانند احزاب سیاسی موافق و منتقد منصف نسبت به عملکرد مجریان را دور هم جمع کنند نه تنها به دولت کمک نکرده اند بلکه توسعه سیاسی را که با شعارهای لعاب دار خوشکل از آن یاد می کنند در الفبای آن عدول کرده اند.
    وی همچنین اضافه کرد:فعالان سیاسی که امروز جایگاه حقوقی در دولت دارند بدانند بر اساس جایگاه حقوقی باید احزاب را مدیریت کنند نه اینکه بر اساس سبقه حزبی شان،جایگاه حقوقی مانند ریاست بر یک سازمانی که برنامه و بودجه یک استان را باید مدیریت کند تحت تاثیر حزب سیاسی خود قرار دهند.
    سید رضا علوی زمیدانی همچنین اشاره کرد:توسعه نامتوازن در ابعاد مختلف از جمله سیاسی،با نادیده گرفتن منتقدان منصف عالم بوجود می آید و انتظار می رود متولیان توسعه سیاسی در شهرستانها و استان نسبت به تجمیع افکار و نگاههای متفاوت که در چارچوب نظام سیاسی کشور صحبت می کنند اقدام نمایند تا شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه باشیم.
    سید رضا علوی زمیدانی کارگزار روابط عمومی

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.