پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدول ارزیابی کیفی خودروها در تیرماه امسال
    26 مرداد 1395 - 19:45
    شناسه : 12467
    1

    جدول ارزیابی کیفی خودروها در تیرماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد. بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در تیرماه درمجموع ۳۳ مدل خودرو مورد ارزیابی قرار گرفته است که بر اساس آن بالاترین سطح کیفی خودروهای مورد ارزیابی سه ستاره از پنج ستاره کیفیت بوده است و که تنها ۲۱درصد از خودروهای تولیدی […]

    پ
    پ

    جدول ارزیابی کیفی خودروها در تیرماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد.

    بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در تیرماه درمجموع ۳۳ مدل خودرو مورد ارزیابی قرار گرفته است که بر اساس آن بالاترین سطح کیفی خودروهای مورد ارزیابی سه ستاره از پنج ستاره کیفیت بوده است و که تنها ۲۱درصد از خودروهای تولیدی موفق به دریافت آن شده‌اند ضمن آنکه ۵۲درصد از مدل‌های تولید شده در کشور در تیرماه تنها یک ستاره کیفی را از آن خودکرده‌اند که ۷۰درصد از حجم تولید خودرو در این ماه را شامل می‌شود.

    در صدر جدول خودروهای باکیفیت در تیرماه، خودروهای مزا۳، سراتو، خانواده تندر شامل تندر ۹۰ (ایران‌خودرو و پارس‌خودرو) و تندر ۹۰ اتوماتیک و پارس تندر و درنهایت رانا است که در این میان کیا سراتو محصول سایپا تازه‌وارد این جمع است چراکه در ماه پیش تنها دوستاره کیفی را از آن خود کره بود. در قعر جدول کیفیت می‌توان خودروهای پژو۴۰۵، پارس، سمند، تیبا و تیبا۲ و البته پراید به‌عنوان عضو ثابت این جدول را دید.

    بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در رده قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان، تنها مزا۳ حضور دارد که سه ستاره کیفی را از آن خود کرده است و خبری از سوزوکی گرند ویتارا نیست. در دره قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، کیا سراتو بالاترین سطح کیفی را به دست آورده است و سه ستاره شده. در رده قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان هیچ خودرویی نتوانسته سه ستاره را از آن خود کند و اما خودروهای جک J5، برلیانس H330 و آریو با کسب دوستاره در صدر جدول کیفیت ایستاده‌اند. در بازه قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان که شلوغ‌ترین بازه قیمتی نیز هست، محصولات رنو را می‌توان سکان‌داران کیفیت دانست چراکه انواع محصولات خانواده تندر توانسته‌اند با کسب سه ستاره عنوان برتر را از آن خود کنند ضمن آنکه رانا نیز در این جدول سه ستاره است و در کنار خانواده تندر در صدر جدول است. بازه قیمتی زیر ۲۵ میلیون تومان در اختیار سایپا است و البته تمامی محصولات این شرکت در این بازه قیمتی با کسب تنها یک ستاره کیفی در قعر جدول کیفیت ایستاده‌اند.

    1

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.