×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برف بهاری - بارش برف بهاری ارتفاعات گیلان را سفیدپوش کرد - بارش برف بهاری

به گزارش مهر، از شامگاه گذشته با کاهش دمای هوا و نفوذ سامانه بارشی به گیلان، آسمان این استان در مناطق جلگه ای شاهد بارش باران پراکنده و ارتفاعات استان نیز در فصل بهار با بارش برف سفید پوش شود.

از ساعت ۲۱ شامگاه شنبه مناطق کوهستانی داماش، کلیشم، بره سر، خورگام و عمارلوی رودبار، دیلمان سیاهکل و جاده اسالم به خلخال تالش و اشکورات رودسر با بارش برف سفید پوش شد .

در حال حاضر نیز بارش برف در این مناطق قطع شده ولی بنا به پیش بینی های سازمان هواشناسی با نزدیک شدن به ساعات عصر و همچنین شب و کاهش دمای هوا احتمال بارش دوباره برف در این مناطق وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان در گفتگو با مهر در این باره اظهار کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته درباره شرایط آب و هوایی استان گیلان از شب گذشته در برخی نقاط استان شاهد بارش برف در اتفاعات بودیم.

مازیار غلامی با اشاره به اینکه این بارش ها در اتفاعات بالای هزار و ۵۰۰ متر گزارش شده است، گفت: بارش ها به صورت پراکنده و مقطعی است.

وی با بیان اینکه براساس گزارشات رسیده از ایستگاه های سازمان هواشناسی استان حکایت از بارش برف در ارتفاعات دیلمان ومسیر اسالم به خلخال دارد ، افزود: ارتفاع برف در این مناطق براساس گزارشات رسیده یک تا دو سانتی متر است.

کارشناس سازمان هواشناسی گیلان تصریح کرد: با توجه به کاهش دما از عصر و شب امروز و همچنین ادامه آن در صبح فردا احتمال بارش دوباره برف در اتفاعات استان گیلان وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.