شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا نماینده لاهیجان از امکانات حوزه خود بی خبر است ؟
    29 فروردین 1397 - 3:37
    شناسه : 125102
    0

    انتظاری که از دکتر نیکفر ، نماینده شهرمان در مجلس به عنوان یک پزشک می رود چیزی جز حمایت از تنها مرکز پزشکی هسته ایی و به عبارتی حمایت از نقد به جای نسیه باشد …

    پ
    پ
    نیکفر نماینده لاهیجان 4 - آیا نماینده لاهیجان از امکانات حوزه خود بی خبر است ؟ - ابریشم
    لاهیگ نوشت : روز گذشته گفتگویی با دکتر نیکفر منتشر شد که دلایل ابتلا به سرطان در استان گیلان را معرفی کرد و به عدم تخصیص اعتبار برای ایجاد مراکز پالایش و درمان سرطان از سوی دولت اشاره می نمود .
    بیش از ۶ ماه از افتتاح تنها مرکز پزشکی هسته ایی در لاهیجان می گذرد ، مرکزی که در ابتدا کار به دلیل نا آگاهی مردم حواشی زیادی را داشت ولی پس از استعلام از سازمان انرزی اتمی ، بی خطر بودن این مرکز برای شهروندان و همسایگان مشخص شد .

    این مرکز با هزینه ایی بیش از ۱۵ میلیارد ریال در لاهیجان افتتاح شده است و برخلاف بقیه شهرستان ها که ایجاد چنین مرکزی را به عنوان افتخاری برای خود میدانند ، بدون حمایت معنوی مسئولین لاهیجان قرار گرفته اند و برخی سودجویان بدنبال تعطیلی این مرکز از راه های غیر قانونی می باشند .

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل همانطور که خود اشاره کرده است آمار ابتلا به سرطان در استان گیلان بالا بوده و اینکه امروز در شهرستان لاهیجان یک مرکز هسته ایی با پزشک متخصص بومی ایجاد شده است یک حسن و یک کمک به مبتلایان به بیماری سخت سرطان خواهد بود .

    همانطور که میدانیم لاهیجان در بخش سلامت پیشرفت بسازایی خواهد داشت ، ایجاد دو بیمارستان جدید و مرکز پزشکی هسته ایی باعث تبدیل لاهیجان به قطب پزشکی در استان و حتی باعث رونق گردشگری سلامت خواهد شد که این امر با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و همراهی دولت محقق شده است.

    یکی از نکاتی که مسئولین لاهیجانی باید به ان توجه بکنند این است که مردم شرق گیلان و غرب مازندران برای اسکن هسته ایی مسافتی تا رشت را طی می کنند در حالی که چنین مرکزی در شهر خودشان با هزینه بخش خصوصی و با هدف خدمت رسانی به مردم ایجاد شده است و حمایتی نه مالی بلکه معنوی از این مرکز تا به امروز دیده نشده است .

    انتظاری که از دکتر نیکفر ، نماینده شهرمان در مجلس به عنوان یک پزشک می رود چیزی جز حمایت از این مرکز و به عبارتی حمایت از نقد به جای نسیه باشد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.