پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از کیفیت نامطلوب و لغو اجرا تا عدم پاسخگویی برگزار کنندگان | لزوم برخورد قاطع با برخی کنسرت گذاران سودجو
    01 اردیبهشت 1397 - 19:00
    شناسه : 125486
    0

    حمید حامی با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از لغو کنسرتش در رشت خبر داد. وی ضمن عذرخواهی از مردم عدم رعایت تعهدات کنسرت گذار را عامل لغو کنسرتش عنوان نمود. لازم است که امتیاز دهی به این قبیل افراد و کنار آمدن با چنین کاستی هایی پایان یابد تا پس از این شاهد حضور سودجویان بی دغدغه در برگزاری کنسرتها در گیلان نباشیم.

    پ
    پ

    لغو شد - از کیفیت نامطلوب و لغو اجرا تا عدم پاسخگویی برگزار کنندگان | لزوم برخورد قاطع با برخی کنسرت گذاران سودجو - حمید حامی در رشت

    حمید حامی خواننده پرآوازه پاپ، با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از لغو کنسرتش در رشت خبر داد. وی ضمن عذرخواهی از مردم دلایل لغو این کنسرت را عدم رعایت تعهدات و تبلیغ کافی و عمل نکردن به تعهدات مالی از جانب کنسرت گذار این برنامه ذکر کرد.نکته جالب در این بین سوابق این کنسرت گذار از تنش با خبرنگاران است که منجرب به عذرخواهی گروه پالت و اداره ارشاد گردید.
    متاسفانه چندی است با توجه به هجمه کنسرت گذاران از پایتخت به گیلان و برخی از تهیه کنندگان اینچنینی با هدف کسب منفعت مالی و کیفیت پایین کنسرت های برگزار شده، واکنش ملموسی از سمت اداره کل ارشاد گیلان دیده نشده است !
    با استمرار چنین شرایطی و گزارش های متعدد از سوی شهروندان، رسانه ها و متولیان بومی کنسرت ها، انتظار این است که دقت بیشتری در انتخاب کنسرت گذاران و کیفیت اجرای این کنسرت ها باشد و مسئولین مربوطه با کیفی سازی و حذف سودجویان بومی و غیر بومی در این عرصه پاسخگوی شهروندان در قبال پرداخت هزینه های نابرابر در مقابل کیفیت این کنسرت ها باشند! بارها از بابت چنین کاستی هایی خوانندگان متضرر شده و به جای عاملان این قصور، از مردم عذر خواهی کرده و به نوعی وجهه ی اجتماعی خود را گرو گذاشته اند، حال اینکه در واقع کنسرت گذاران مسئول اصلی این امور هستند. در چنین شرایطی قابل دسترس نبودن برگزار کنندگان نیز مزید بر ناخشنودی بیشتر بوده است.
    بنظر می رسد با توجه به حضور کنسرت گذاران و سرمایه گذاران گیلانی و آشنایی بهتر با مکان های اجرا،سلیقه شهروندان و رابطه ی مناسب با رسانه ها جهت پوشش چنین رویدادهایی، لازم است که امتیاز دهی به این قبیل افراد و کنار آمدن با چنین کاستی هایی پایان یابد تا پس از این شاهد حضور سودجویان بی دغدغه در برگزاری کنسرتها در گیلان نباشیم، سودجویانی که در گفتار لاف در دست داشتن سند شش دانگ اجرا در گیلان را می زنند و در عمل نیابت عذرخواهی از بابت ضعف در برگزاری را به خوانندگان و ارشاد سپرده اند!

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.