×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دادگاه پرونده 3 - فوتبالیست متهم به قتل در انتظار حکم دادگاه - فوتبالیست

قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز نیز بر همین اساس صدور حکم متهم را به بررسی بیشتر و شور در این باره موکول کردند.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از شهریور سال گذشته به‌دنبال درگیری مرگبار دو جوان ورزشکار در یکی از ساختمان‌های مسکن مهر هشتگرد در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران پس از حضور در محل دریافتند سعید با ضربه سنگ به سر دوستش او را به قتل رسانده است.

متهم که با مشاهده مأموران قصد فرار داشت با شلیک گلوله پلیس زمینگیر شد؛ پس‌از انتقال متهم به بیمارستان وی تحت بازجویی قرار گرفت و به‌ قتل اعتراف کرد. این متهم از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ر یاست قاضی هدایت رنجبر و قاضی یزدانپور – مستشار دادگاه – انتقال یافت و تحت محاکمه قرار گرفت.در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول از قضات خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.

متهم در دفاع از خود گفت: دوسالی می‌شد که با مقتول دوست بودم. همبازی فوتبال بودیم و بیشتر اوقات با هم تمرین می‌کردیم. روز حادثه به‌خاطر مصرف مواد مخدر حالت عادی نداشتم نمی‌دانم چه شد وقتی که دوستم به آپارتمانم آمد با هم درگیر شدیم او را از بالکن به بیرون پرت کردم و با یک سنگ که کف زمین افتاده بود ضربه‌ای به سرش زدم نمی‌دانستم چه کار می‌کنم…. الان هم بشدت پشیمان هستم… من مستحق اعدام هستم.

پس‌از پایان اظهارات متهم وکیل تسخیری وی در جایگاه قرارگرفت و در دفاع از موکلش گفت: براساس گواهی پزشکی قانونی سعید دچار اختلال روانی است و امکان دارد در اثر مصرف مواد مخدر بیماری‌اش تشدید شده و هنگام ارتکاب جنایت شرایط عادی نداشته است. بنابراین با توجه به ابهامی که در گواهی پزشکی قانونی وجود دارد از قضات خواستار تأیید گزارش سم شناسی موکلم هستم.

قضات هم در پایان جلسه با توجه به طرح این موضوع از سوی وکیل تسخیری برای تصمیم‌گیری درباره سرنوشت متهم وارد شور شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.