یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41479 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روابط عمومی ادارات در رشد و ارتقای جامعه نقش‌آفرین هستند
    31 اردیبهشت 1397 - 9:39
    شناسه : 127942
    0

    روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها مدیریت افکار جامعه را همراه با رسانه‌ها بر دوش داشته و با نشر آگاهی و اطلاعات، ارتقای انگیزه و جلب مشارکت عمومی در رشد و توسعه جامعه نقش‌آفرین هستند.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۵ ۲۱ ۰۹ ۲۲ ۰۶ - روابط عمومی ادارات در رشد و ارتقای جامعه نقش‌آفرین هستند - بامردم

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی‌ها همایشی با عنوان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان رودسر در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد.

    فرماندار رودسر در این همایش با اشاره به نقش مؤثر و کلیدی روابط عمومی‌ها در جامعه اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی هر سازمان و دستگاهی و مردم بوده که بااطلاع رسانی صحیح و شفاف سعی می‌کند پیام دو طرف را منتقل کند.

    علی وارسته افزود: روابط عمومی‌ها موتور محرکه جامعه بوده که در فرآیند رشد و ارتقای آن مانند توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

    وی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: روابط عمومی‌های ادارات و نهادها با حفظ انسجام در عملکرد دستگاه‌ها و انتشار اخبار عملکرد مدیران می‌توانند درزمینهٔ توسعه فرهنگ استفاده از کالای داخلی و تحقق شعار سال نقش تأثیرگذاری در اذهان جامعه داشته باشند.

    فرماندار رودسر با اشاره به نقش روابط عمومی در فراهم کردن بستر مناسب برای ارتباط بیشتر و خدمت به مردم بیان کرد: ارتباطات نقش مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفا می‌کند و افزایش بهره‌وری سازمان با تقویت انگیزش نیروی انسانی ممکن می‌شود.

    وی افزود: روابط عمومی‌ها گوش و چشم بیدار مدیران هستند که در اعتمادسازی، بسترسازی، برجسته‌سازی، فرهنگ‌سازی و تمدن سازی جامعه نقش مهمی دارند.

    *رتبه 116 ایران در رشد فناوری و دولت الکترونیک در دنیا

    عضو شورای مجازی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این همایش روابط عمومی‌ها را قلب تپنده هر سازمان خواند و گفت: روابط عمومی ساختار دانشی یک سازمان و اتاق فکر مدیران هستند.

    موسی پور رشد ارتباطات در دنیای کنونی را از مؤلفه‌های اصلی رشد و توسعه کشورها دانست و افزود: متأسفانه کشورمان در رشد فناوری و دولت الکترونیک رشد و توسعه چندانی نداشته و به جایگاه اصلی خود نرسیده و دارای رتبه 116 در دنیا است.

    photo ۲۰۱۸ ۰۵ ۲۱ ۰۹ ۲۲ ۱۰ - روابط عمومی ادارات در رشد و ارتقای جامعه نقش‌آفرین هستند - بامردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.