×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۵ ۲۱ ۰۹ ۲۲ ۰۶ - روابط عمومی ادارات در رشد و ارتقای جامعه نقش‌آفرین هستند - بامردم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی‌ها همایشی با عنوان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان رودسر در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار رودسر در این همایش با اشاره به نقش مؤثر و کلیدی روابط عمومی‌ها در جامعه اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی هر سازمان و دستگاهی و مردم بوده که بااطلاع رسانی صحیح و شفاف سعی می‌کند پیام دو طرف را منتقل کند.

علی وارسته افزود: روابط عمومی‌ها موتور محرکه جامعه بوده که در فرآیند رشد و ارتقای آن مانند توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: روابط عمومی‌های ادارات و نهادها با حفظ انسجام در عملکرد دستگاه‌ها و انتشار اخبار عملکرد مدیران می‌توانند درزمینهٔ توسعه فرهنگ استفاده از کالای داخلی و تحقق شعار سال نقش تأثیرگذاری در اذهان جامعه داشته باشند.

فرماندار رودسر با اشاره به نقش روابط عمومی در فراهم کردن بستر مناسب برای ارتباط بیشتر و خدمت به مردم بیان کرد: ارتباطات نقش مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفا می‌کند و افزایش بهره‌وری سازمان با تقویت انگیزش نیروی انسانی ممکن می‌شود.

وی افزود: روابط عمومی‌ها گوش و چشم بیدار مدیران هستند که در اعتمادسازی، بسترسازی، برجسته‌سازی، فرهنگ‌سازی و تمدن سازی جامعه نقش مهمی دارند.

*رتبه ۱۱۶ ایران در رشد فناوری و دولت الکترونیک در دنیا

عضو شورای مجازی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این همایش روابط عمومی‌ها را قلب تپنده هر سازمان خواند و گفت: روابط عمومی ساختار دانشی یک سازمان و اتاق فکر مدیران هستند.

موسی پور رشد ارتباطات در دنیای کنونی را از مؤلفه‌های اصلی رشد و توسعه کشورها دانست و افزود: متأسفانه کشورمان در رشد فناوری و دولت الکترونیک رشد و توسعه چندانی نداشته و به جایگاه اصلی خود نرسیده و دارای رتبه ۱۱۶ در دنیا است.

photo ۲۰۱۸ ۰۵ ۲۱ ۰۹ ۲۲ ۱۰ - روابط عمومی ادارات در رشد و ارتقای جامعه نقش‌آفرین هستند - بامردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.