×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

خونین e1502706326143 - قتل مرد شیطان صفت توسط پسر نوجوان تهرانی / او بارها مرا به خلوتگاهش برده بود - قتل

بامداد بیست و ششم تیر ماه سال ۹۵ جنازه متعفن یک مرد ناشناس در خرابه ای در حوالی پل بهاران پیدا شد. عابرانی که از آنجا عبور می کردند بلافاصله با ماموران کلانتری شهرک ولیعصر تماس گرفتند و پلیس را در جریان پیدا شدن جنازه قرار دادند. شواهد نشان می‌داد مرد ناشناس با ضربه چاقو کشته شده و چند روز از مرگ او گذشته است.

جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .پلیس در تحقیقات میدانی دریافت جنازه متعلق به یک مرد کارتن خواب به نام قربان است که از مدتی پیش با یک پسر نوجوان به نام امیر در ارتباط بوده است. با این سرنخ پلیس امیر ۱۷ ساله را بازداشت کرد .پسر نوجوان در بازجویی ها به قتل مرد کارتن خواب با همدستی یکی از دوستانش به نام هومن اعتراف کرد.

وی گفت : مدتی بود مرد کارتن خواب را می شناختم و با او در ارتباط بودم. بارها به دیدنش رفته بودم اما یک شب در خرابه به من تجاوز کرد. بعد از این ماجرا دیگر دست از سرم بر نمی داشت. او حتی آخرین بار گوشی موبایلم را هم به زور از من گرفت. من که از این وضعیت خسته شده بودم به همین خاطر سراغ یکی از بچه محل ها که پسر قوی هیکلی بود رفتم. من ماجرا را برای گفتم و از او کمک گرفتم هومن ۳۵ ساله توضیح دادم و از او خواستم تا مرد کارتن‌خواب را ادب کند. او ابتدا قبول نمی‌کرد اما وقتی التماس هایم را دید قبول کرد تا برای ادب کردن مرد کارتن خواب همراهم بیاید .

پسرنوجوان در تشریح جزییات جنایت گفت: من با مرد کارتن خواب در خرابه قرار گذاشتم و همراه هومن به آنجا رفتم. مرد کارتن خواب که متوجه ماجرا شده بود به سمت ما حمله کرد. هومن هم با چاقویی که همراه داشت یک ضربه به گردن قربان زد. هومن همانجا چاقو را داخل جوی آب انداخت و ما به خانه برگشتیم.

به دنبال اعتراف های پسر نوجوان هومن نیز بازداشت شد اما قتل را گردن نگرفت.

وی گفت :قبول دارم همراه پسرنوجوان برای انتقام‌گیری به خرابه رفتم اما من مرد کارتن‌خواب را با چاقو نزدم. پسر نوجوان خودش به تنهایی او را کشت و من فقط نظاره‌گر ماجرا بودم.

پرونده پسر نوجوان و همدستش با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی آنها از خود دفاع کنند . در حالی است که اولیای دم مرد کارتن‌خواب برای آنها اشد مجازات خواسته اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.