×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

شیرزاد - برخی از افراد با عنوان مشاور به شهردار رشت تحمیل شده اند/ انعقاد قرارداد ۳۰ نفر به عنوان مشاور - شهردار رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برخی از افراد با عنوان مشاور به شهردار رشت تحمیل شده اند گفت: مسعود نصرتی شهردار رشت بارها اعلام کرده که تحت فشار برخی از افراد نسبت به جذب مشاورین متعدد اقدام کرده است.
فاطمه شیرزاد با ابراز گلایه از عقد قرار دادهای میلیونی تعدادی از مشاورین با شهرداری رشت اظهار کرد: طی چند ماهه اخیر بالغ بر ۳۰ نفر با عنوان مشاور با شهردار رشت قرار داد منعقد کرده اند.
وی با بیان اینکه قراردادهای مشاورین شهرداری رشت باید شفاف سازی شود افزود: لیست مشاورین شهردار رشت باید به شورا ارسال شده و برخی از افراد مشخص نسبت به معرفی و تحمیل مشاور به شهردار رشت تلاش می کنند و بنده مخالف این نوع تحرکات هستم.
شیرزاد به انتقادات اخیر پیرامون شهردار رشت اشاره کرد و گفت: تذکر و طرح سوال حق قانونی اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار بوده و هر طرح سوالی به معنای استیضاح و برکناری نیست.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تاخیر پروژه های عمرانی شهرداری رشت بیان کرد: یقینا تذکرات اعضای شورا موجب پیگیری های بیشتر امور توسط شهردار و مدیران شهرداری شده و امیدوارم قطار پروژه های عمرانی شهرداری رشت هر چه سریعتر حرکت کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.