×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo 2018 08 07 19 09 32 620x410 - رسانه ‌ها مشاور امین ادارات و دستگاه ها هستند - خبرنگار

جلسه هماهنگی گرامیداشت روز خبرنگار با حضور رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان فومن در مورخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

فرماندار شهرستان فومن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه گفت: برخلاف سنوات گذشته که ادارات به صورت جداگانه از خبرنگاران تجلیل می کردند، مراسم مشترکی صبح روز پنجشنبه در فومن برگزار خواهد شد و در آن روز از خبرنگاران تجلیل می‌شود.

محمود قاسم نژاد با بیان این که رسانه ‌ها مشاور امین ادارات و دستگاه ها هستند، یادآور شد: خبرنگاران مطالبات مردم و جامعه را منعکس کرده و ادارات نیز از این طریق به نقاط ضعف خود پی می برند.

در ادامه، با تأکید بر برگزاری مراسم روز خبرنگار در شأن اصحاب رسانه، اعلام شد که از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود نماینده همه افکار عمومی باشند و بدون حب و بغض به رسالت اصلی خود بپردازند.

فرماندار در پایان، همگرایی ادارات و رسانه ها را سبب پیشرفت و توسعه شهرستان و کشور دانست.

با درخواست فرماندار درخصوص ارائه گزارشی از وضعیت حوزه خبر در شهرستان فومن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن تعداد خبرنگاران شناسنامه ‌دار این شهرستان را ۶۰ نفر اعلام کرد و از فعالیت رسمی ۸ نشریه در کنار ۳ پایگاه خبری دارای مجوز در شهرستان فومن خبر داد. وی همچنین به تشکیل کانون صنفی خبرنگاران در این شهرستان اشاره کرد و درباره نحوه برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در سال های گذشته گزارشی ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.