جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلاش ما این است که شهرستان مسیر رشد و توسعه را به دور از هر حواشی طی کند
    02 شهریور 1397 - 18:34
    شناسه : 136088
    0

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ مهندس امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت آغاز هفته دولت پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سخنرانی کرد. سرپرست فرمانداری لاهیجان ابتدای سخنان خود گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید نشاط اجتماعی در همه ابعاد با برگزاری جشنواره‌ها و مراسمات مختلف با مشارکت سازمان […]

    پ
    پ

    ما این است که شهرستان مسیر رشد و توسعه را به دور از هر حواشی طی کند - تلاش ما این است که شهرستان مسیر رشد و توسعه را به دور از هر حواشی طی کند - سرپرست فرمانداری لاهیجان

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ مهندس امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت آغاز هفته دولت پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سخنرانی کرد.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان ابتدای سخنان خود گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید نشاط اجتماعی در همه ابعاد با برگزاری جشنواره‌ها و مراسمات مختلف با مشارکت سازمان های مردم نهاد در زمینه‌های اجتماعی ایجاد شود و تمام تلاش ما این است که شهرستان مسیر رشد و توسعه را به دور از هر تنش و حواشی طی کند.

    جانبازی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خادمین ملت گزارش عملکرد دهند و بدانیم که تمام کارهایی که صورت میگیرد انجام وظیفه و در راستای سیاسیت‌های دولت تدبیر و امید میباشد.

    جانبازی افزود؛ سعی کردیم در ابعاد مختلف گردشگری، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و … به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از متوسط استانی پیشی بگیریم و از متوسط کشوری هم جلو بزنیم.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: توسعه، عمران و رشدی که منجر به رفاه و آسایش و امنیت در جامعه شود شاهد توسعه و تعالی شهروندان خواهیم بود و جا دارد از عزیزان شورای تامین شهرستان به دلیل زحماتی که برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان می‌کشند تقدیر نمایم.

    وی افزود: لاهیجان شهرستانی گردشگری بوده و در فصول مختلف عزیزانی از اقصی نقاط کشور به این شهرستان سفر میکنند و ما به عنوان میزبان در خدمتشان هستیم و بایستی به گونه ای از این عزیزان و میهمانان پذیرایی کنیم که با یاد و خاطره خوش لاهیجان را ترک کنند.

    امیر جانبازی عنوان کرد: در ستاد خدمات سفر به گونه‌ای برنامه ریزی شد که میزان اقامت در لاهیجان افزایش یابد که خوشبختانه این میزان به یک روز و نیم رسید و تلاش‌ها بر این است که به دو یا سه روز برسد.

    جانبازی افزود: شورای ترافیک شهرستان سعی دارد که وضعیت ترافیکی شهرستان در ابعاد مختلف در حوزه مدیریت شهری و روستایی روند ارتقا و رشد را پیش بگیرد و بنا به گزارش راهور شهرستان، لاهیجان در تصادفات جرحی و فوتی ۳۳درصد کاهش داشته است و یکی از مواردی که گردشگر با اطمینان خاطر در شهرستان حضور پیدا می کند این است که به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی نداشته باشد.

    وی گفت: حدود ۳۰ درصد آب لاهیجان از مراجعی تامین می‌شود که در حوزه شهر نیست طی برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه انتقال آب از بام سبز به بازکیاگوراب به طول ۴.۵کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان تعریف شد تا مشکل آب شهر لاهیجان حل شود.

    وی افزود: در چند وقت اخیر شاهد خاموشی برق‌ در سطح کشور بودیم که با تلاش شرکت سهامی توسعه در پست ۶۳۲۰ لاهیجان، ۲ ترانسفورماتور ۳۰مگاولت آمپر به ۴۰ مگاولت آمپر تبدیل شد که این ارتقا باعث شد که به لحاظ توان الکتریکی ۳۳درصد و به لحاظ توزیع ۱۶.۵درصد افزایش داشته باشیم.

    مقام عالی دولت در شهرستان گفت: در حوزه گازرسانی پروژه اجرای خط تغذیه در دو فاز میدان گیل به میدان ابریشم و میدان گیل به سی ان جی نخجیری افتتاح میشود که اجرای آن باعث جلوگیری از افت فشار در زمستان می‌شود.

    جانبازی افزود: در بخش کشاورزی طرح تجهیز و نوسازی در ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی لاهیجان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در شهرستان اجرا شد

    وی ادامه داد: کاهش هزینه و افزایش تولید یکی از اولویت های مهم در بخش کشاورزی شهرستان است که با تلاش کارشناسان و همکاری کشاورزان عزیز، لاهیجان بیشترین ثبت تجهیز و نوسازی اراضی در استان را دارد.

    امیر جانبازی گفت: دلیل موفقیت تمام کشورهایی که در کشاورزی پیشرفت داشته‌اند اجرای طرح شناسنامه دار کردن زمین‌ها ‌(کاداستر) میباشد که در ۴۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار ۱میلیار تومان به صورت پایلوت کشوری در لاهیجان در حال اجرا میباشد و مطمئنا می‌تواند در روند توسعه بخش کشاورزی بسیار مفید و مثمر ثمر باشد.

    وی عنوان کرد: یکی از مواردی که ما باید در مدیریت شهری و روستایی مدنظر داشته باشیم لایروبی انهار میباشد که به عنوان یک سیاست مشخص باید تمامی انهار طی سه سال آینده لایروبی شوند که در سال جاری یک‌سوم از انهار شهرستان لایروبی شد.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان در پایان افزود: در هفته دولت در تمام کشور پروژه‌هایی به بهره برداری خواهد رسید که در لاهیجان هم در ۱۶ مجموعه و اداره شهرستان ۲۳۵ پروژه بزرگ، کوچک و متوسط با اعتبار ۱۵۵میلیارد تومان با بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغلی دائم و غیر مستقیم ایجاد شد که از نظر اعتبار پروژه‌ها نسبت به سال گذشته ۹۶درصد و میزان پروژه ۴۴درصد و از نظر فرصت شغلی ۳۲درصد افزایش داشتیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.