×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان - وظیفه نماینده مجلس این است که مطالبه‌گر باشد / نماینده باید از ظرفیت‌های خود در جذب منابع ملی استفاده کند - امیر جانبازی

صبح امروز هم‌زمان با آغاز هفتهٔ دولت، در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان که به ریاست امیر جانبازی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ذبیح نیکفر لیالستان نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار گلایه نسبت به نادیده گرفتن اقدامات خود اظهار داشت: «خدمات نماینده در شهرستان دیده نمی‌شود و دلیل نمی‌شود اینکه ما داد نمی‌زنیم یعنی کار نمی‌کنیم».

نیکفر که همچنان خود را در فضای رقابت انتخاباتی می‌بیند و همچنان به گذشته و عملکردهای نمایندگان پیشین متوسل می‌شود افزود: تا دو سال پیش هر کاری در شهرستان می‌شد می‌گفتند نماینده انجام داده، انجام هم نمی‌دادند می‌گفتند ما انجام دادیم الآن می‌خواهند بگویند نماینده دستی در آتش ندارد.

وی گفت: اگر من داد نمی‌زنم معنی‌اش این نیست که کار نمی‌کنم!

امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان که چندی پیش صراحتاً مواضع شفاف و قاطعانه‌اش را در نشست با اصحاب رسانه عنوان کرد، بلافاصله به این اظهارات واکنش نشان داده و پاسخ داد: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند و اقدامات خوبی در شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: وظیفه نماینده مجلس این است که مطالبه‌گر باشد اما باید منصفانه به مسائل نگاه شود و خدمات دولت در شهرستان دیده شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با یادآوری نقش نیکفر به‌عنوان نماینده مجلس و وظایف مشخص نمایندگی که بر عهده دارد افزود: ضمناً نماینده باید از ظرفیت‌های خود در جذب منابع ملی استفاده کند و به شهرستان کمک کند برای نمونه در خصوص پروژه میدان گیل و مجتمع فرهنگی و هنری ما نیازمند استفاده ویژه از ظرفیت نماینده هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.