×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دکتر ذبیح ا... نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی

«بامردم» / سرویس سیاسی:  ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در حالی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان از نادیده گرفته شدن اقدامات خود گلایه کرد و گفت: خدمات نماینده در شهرستان دیده نمی‌شود (اینجا بخوانید) که بیشترین موارد کانال اطلاع‌رسانی خود او را نیز فقط تصاویری از بازدیدها و حضورها از قطعی برق‌گرفته تا یادواره شهدا و … و همچنین چند مصاحبه و چند نامه‌نگاری تشکیل می‌دهند و در واقع عملکرد او نامشخص است!

نیکفر که همچنان خود را در فضای رقابت انتخاباتی می‌بیند و همچنان به گذشته و عملکردهای نمایندگان پیشین متوسل می‌شود در حالی این ادعا را مطرح کرد «تا دو سال پیش هر کاری در شهرستان می‌شد می‌گفتند نماینده انجام داده، انجام هم نمی‌دادند می‌گفتند ما انجام دادیم الآن می‌خواهند بگویند نماینده دستی در آتش ندارد.» که هیچ عملکرد مشخص و شفافی از او در دسترس نیست و آن‌قدر حواشی، گاف و ضعف‌های او و اطرافیانش زیاد بوده که اگر عملکردی نیز وجود داشته به چشم نیامده!

جالب‌توجه آنکه نیکفر جای بیان عملکردهای خود همچنان در بسیاری از سخنانش حرف از گذشته می‌زند، بسیاری از تحلیلگران این اقدام او را به دلیل نداشتن عملکردی قابل‌قبول می‌دانند و معتقدند این‌گونه کارها تا پایان دوره نمایندگی وی ادامه خواهد داشت.

عملکردها و اقدامات نماینده لاهیجان و سیاهکل در بعضی موارد آن‌قدر قابل‌تأمل بوده که حتی صدای فرمانداران و شهرداران حوزه انتخابیه‌اش را نیز درآورده است.

در کنار آن نیکفر در طول این مدت به خاطر اظهارات، اقدامات و برخی گاف های عجیب همواره یکی از سوژه‌های رسانه‌ها بوده است! از موکت پهن کردن جلوی اداره کل برای تغییر رئیس یک اداره شهرستانی و انتشار نامه به‌اصطلاح محرمانه او برای تغییر رئیس اداره گرفته تا فستیوالی از تکذیب‌ها و واکنش‌ها به سخنرانی او در نماز جمعه ازجمله مواردی است که گاها به تیتر یک رسانه‌های کشوری نیز تبدیل‌شده است!

آقای نیکفر نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان سیاهکل، بیش از دو سال از دوره نمایندگی شما گذشته است و تنها یک سال و اندی فرصت باقی است، اتفاقاً مردم از شما انتظار دارند داد بزنید، فریاد بزنید و اقدامات خود را در صورت وجود داشتن اعلام کنید! بگویید برای شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل چه‌کار کرده‌اید، قول می‌دهیم اولین منتشرکننده آن باشیم!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.