چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ترفند‌ی برای آب کردن چربی اضافه شکم
    05 آذر 1397 - 13:03
    شناسه : 143117
    1

    امروزه دغدغه بیشتر خانم ها تناسب اندام و لاغری شکم است و برای رسیدن به وزن ایده ال کارهای زیادی انجام می دهند

    پ
    پ

    لاغری شکم - ترفند‌ی برای آب کردن چربی اضافه شکم - آب کردن چربی اضافه شکم

    تناسب اندام برای بسیاری از خانم‌ها حائز اهمیت است و حتی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های برخی بانوان تبدیل شده است، به‌طوری که بسیاری از بانوان سعی می‌کنند با رژیم‌های عجیب و غریب یا ورزش‌های سنگین وزن خود را کم کنند.

    چاقی شکمی یکی از معضلات جامعه مدرن امروز است و بسیاری از خانم‌های ایرانی که حتی چاق نیستند از معضل چاقی شکمی رنج می‌برند اما با برخی ترفند‌ها می‌توان چربی اضافه شکم را آب کرد که ما در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم.

    پیاده‌روی کنید تا شکمتان آب شود

    بر اساس نظر متخصصان ورزش‌های سنگین فشاری بسیار زیاد به بدن اعمال می‌کند و همین موضوع موجب می‌شود تا عضله‌ها مدت طولانی نرم و شل باقی بمانند اما ورزش‌های سبکی چون یوگا و پیاده‌روی به آب شدن چربی‌های بدن کمک بسیاری می‌کند و سرعت لاغری شکمی را افزایش می‌دهد.

    آب بخورید تا چربی‌های اضافی بدنتان کم شود

    مصرف آب به میزان کافی کمک می‌کند تا آب تجمع یافته در بافت‌های بدن که به دلیل وجود نمک جمع شده‌اند، به راحتی از بافت‌ها خارج شده و این مسئله که خود عامل نفخ شکم محسوب می‌شود، از بین برود، بدیهی است که در نتیجه از بین رفتن نفخ شکمی، سایز کمر نیز کم می‌شود.

    ورزش‌هایی که سایز شکمتان را کم می‌کند

    برخی ورزش‌ها به آب شدن چربی‌های شکمی کمک می‌کنند که از جمله آن می‌توان به دراز نشست خوابیده، دوچرخه، دراز نشست ایستاده و ورزش پهلوها را اشاره کرد.

    باید توجه داشت که دراز نشست با سرعت کم به آب شدن چربی‌های شکمی کمک نخواهد کرد و به همین دلیل باید در انجام حرکات دراز نشست، سرعت عمل به خرج دهید تا شکمتان آب شود.

    هله‌هوله خوردن ممنوع

    بسیاری از خانم‌ها عادت به هله‌هوله خوردن دارند اما باید بدانید که هله‌هوله‌هایی مانند آبنبات‌ها، اسنک‌ها، پاستیل‌ها و از این دست خوراکی‌های محبوب خانم‌ها، به دلیل قند و گلیسیرین بالا در معده به طور کامل هضم نشده و در نهایت مصرف بی‌رویه این خوراکی‌ها موجب چاقی شکمی خواهد شد.

    نمک و ادویه شکمتان را بزرگ می‌کند

    مصرف بیش از اندازه برخی ادویه‌ها و نمک موجب می‌شود خانم‌ها دچار نفخ شکمی شوند،‌از این رو باید در مصرف این مواد شرط احتیاط را رعایت کرد.

    این خوراکی‌ها را بخورید تا سایز شکمتان کوچک شود

    پتاسیم به عنوان یک ماده طبیعی ادرارآور شناخته می‌شود و نفخ ناشی از مصرف نمک را از بین می‌برد، این ماده طبیعی در موز، گیلاس، بادام، گوجه فرنگی و ماهی قزل‌آلا به وفور یافت می‌شود.

    باشگاه خبرنگاران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.