جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نامه عجیب نائب رئیس وقت شورای شهر چاف و چمخاله به شهردار!
    05 آذر 1397 - 15:43
    شناسه : 143133
    0

    طی نامه ای نائب رییس وقت شورای شهر چاف و چمخاله از شهردار می خواهد هر چه سریعتر به پاس خدمات شایسته ای که دو فرد دارای تشابه اسمی با وی، انجام داده اند امور استخدامی و اضافه کاری کاملشان سریع انجام شود!

    پ
    پ

    چاف و چمخاله - نامه عجیب نائب رئیس وقت شورای شهر چاف و چمخاله به شهردار! - چاف

    نائب رییس وقت شورای شهر چاف و چمخاله نامه جالبی را خطاب به شهردار این شهر به نگارش درآورده است که چند روزی است در فضای مجازی دست به دست می شود.

    در این نامه مهرزاد محمدی از شهردار می خواهد هر چه سریعتر!! به پاس خدمات شایسته ای که آقایان بهنام و بهروز محمدی و ملایی انجام داده اند، در خصوص امور استخدامی و اضافه کاری کامل!! این افراد اقدام سریع انجام شده و نتیجه هم به وی ابلاغ شود!

    آن چه که در این میان جالب توجه است، تشابه اسمی این عضو شورای شهر با دو تن از افرادی است که نامشان در این نامه برده شده است یعنی بهروز و بهنام محمدی! البته مهرزاد محمدی در این نامه ننوشته که بهروز و بهنام محمدی دقیقا چه خدمات شایسته ای و برای چه کسی انجام داده اند!

    گفتنی است شهردار چاف و چمخاله هم پسر مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود است که علیرغم تکذیب چندین باره پدر، سرانجام به عنوان شهردار انتخاب شد.

    uoft index - نامه عجیب نائب رئیس وقت شورای شهر چاف و چمخاله به شهردار! - چاف

    منبع خبر: خزرآنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.