×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دانشگاه آزاد لاهیجان - فعالیت مجدد دانشگاه آزاد لاهیجان در پیام‌رسان تلگرام / آیا کانال رسمی دانشگاه به دست بسیج مدیریت می‌شود؟! - دانشگاه آزاد لاهیجان

به گزارش «بامردم»، فعالیت مجدد کانال رسمی تلگرامی دانشگاه آزاد لاهیجان در پیام‌رسان تلگرام در حالی اتفاق افتاده که پیش‌ازاین طی دستوری از ریاست عالی دانشگاه آزاد کشور کلیه معاونت‌ها، ادارات، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی موظف به خروج از تلگرام و ادامه فعالیت در پیام‌رسان‌های داخلی شده بودند.

البته دانشگاه آزاد لاهیجان سعی کرده با تغییر نام کانال و نوشتن توضیحات (این کانال هیچ ارتباطی با دانشگاه ندارد و تحت اداره گروهی از دانشجویان است) فعالیت این کانال را غیررسمی و دانشجویی عنوان کند این در حالی است که حتی اگر این اتفاق افتاده باشد نیز با تصمیم مدیران این واحد دانشگاهی بوده چراکه با مراجعه به کانال و مشاهده پست‌های قبلی می‌توان به‌راحتی دریافت این همان کانال رسمی دانشگاه است!

البته ناگفته نماند که با توجه به نوع پوشش اخبار این احتمال می‌رود که این کانال توسط مدیران به بسیج دانشجویی سپرده شده باشد!

فعالیت مجدد کانال تلگرام دانشگاه آزاد لاهیجان - فعالیت مجدد دانشگاه آزاد لاهیجان در پیام‌رسان تلگرام / آیا کانال رسمی دانشگاه به دست بسیج مدیریت می‌شود؟! - دانشگاه آزاد لاهیجان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.