×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

استخر مهر لاهیجان 2 - طلسمی به نام استخر مهر لاهیجان - استخر مهر

سیدرضا میرحسینی*:

بیشتر از دوسال است که استخر مهر لاهیجان بسته شده و ورزشکاران لاهیجانی از تنها استخر دولتی خود محروم هستند!

با توجه به اینکه استخر مهر لاهیجان در چند سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده بود با نگهداری نادرست و وارد امدن خسارت به این استخر بیشتر از دوسال است این مکان تعطیل میباشد!

با کارشناسی های انجام شده توسط بعضی از مهندسین این شهر میشد تعمیرات این استخر را در دوماه انجام داد ولی متاسفانه با بی تفاوتی مسئولین و پیمانکار مربوطه تنها استخر دولتی لاهیجان بیشتر از دوسال است که تعطیل میباشد!

بیشتر ورزشکاران و قهرمانان که اسیب های ورزشی دارند مجبورند اب درمانی انجام دهند ولی با هزینه های زیادی روبرو هستند.

رایزنی و جلسات زیادی در چند مرحله با مسئولین مختلف شهرستانی و استانی جهت بازگشایی استخر مهر انجام پذیرفت ولی متاسفانه هیچ موفقیتی حاصل نشد!

در زمان رئیس وقت اداره ورزش و جوانان میراعلمی استخر تعطیل شد، بعداز میراعلمی ،عادل هادیپور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان لاهیجان پیگیریهای زیادی جهت تعمیرات و بازگشایی مجدد انجام دادند ولی موفق نشدند!

بعداز ایشان دکتر صادقی ریاست اداره ورزش و جوانان را به عهده گرفتند که حدود یکسال پیگیر این مسئله شدند اما ایشان هم موفق نشدند!

نوبت به رضا مودبی سرپرست اداره ورزش و جوانان لاهیجان شد که چند ماهی هم ایشان زحمات و پیگیرهای زیادی را متحمل شدند اما طبق معمول کاری از پیش نبردند!

حال ورزشکاران امیدوارند محمدرضا شاه محمدی که به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان عهده دار این مسئولیت میباشد راه وچاره ای پیدا کند و طلسم شکسته شود و استخر مهر لاهیجان بازگشایی شود.

لاهیجان یک شهر دانشگاهی با مردمانی با فرهنگ و شهری توریستی و زیبا در کشور شناخته شده میباشد و در شآن جوانان و ورزشکاران این شهر نیست که از امکانات اولیه ورزشی دور بمانند.بر طرف کردن چنین مشکلاتی خیلی پیچیده نیست ،جوانان سرمایه های ارزشمند این کشورند، نباید بدست فراموشی سپرده شوند .امکانات اولیه ورزشی و حمایت از قهرمانان و ورزشکاران حق هر شهروند لاهیجانی میباشد.دست ورزشکاران را به مهربانی بفشارید و حمایتشان کنید تا اینده کشور با مردان و زنانی قدرتمند ، بااراده و ورزشکار درخشان باشد.

*مربی ورزشی کاراته،قایقرانی،امادگی جسمانی (لاهیجان)

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.