جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیانیه فرماندار ، امام جمعه و نماینده شهرستان آستانه اشرفیه در آستانه سفر رییس جمهور به استان گیلان و شهرستان لاهیجان
    13 اسفند 1397 - 0:31
    شناسه : 148822
    0

    در آستانه سفر رئیس جمهور به شهرستان لاهیجان فرماندار ، امام جمعه و نماینده شهرستان آستانه اشرفیه با صدور پیامی مشترک مردم را به استقبال با شکوه از رئیس جمهور و هیئت همراه دعوت کردند.

    پ
    پ

    1 - بیانیه فرماندار ، امام جمعه و نماینده شهرستان آستانه اشرفیه در آستانه سفر رییس جمهور به استان گیلان و شهرستان لاهیجان -

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری در پیامی مشترک با امام جمعه و نماینده شهرستان آستانه اشرفیه مردم را به حضور گسترده در استقبال از رئیس جمهور دعوت کردند. متن پیام بدین شرح است:

    «بسم الله الرحمن الرحیم»

    خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که ایران اسلامی از برخی گردنه های دشوار عبور کرده و در جایگاه شایسته ای قرار گرفته است و در ادامه مسیر انقلاب با بهره گیری از منشور مهم و راهبردی گام دوم مقام معظم رهبری ، تدابیر دولت محترم و در سایه وحدت،همدلی و مشارکت مردم در همه عرصه ها، مردم شریف ، زحمتکش و مهمان نواز استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با افتخار میزبان رییس جمهور فاضل و دانشمند جناب آقای دکتر روحانی شده اند .

    اکنون در آستانه این سفر با تکریم یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و ضمن تجدید میثاق با شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای از عموم اقشار و مردم با درایت و بصیرت شهرستان دعوت می شود تا در مراسم با شکوه سخنرانی ریاست محترم جمهور در صبح روز چهارشنبه در شهرستان لاهیجان حضور بهمرسانند.

    امید است این سفر به سرزمین گیل مردان و گیل زنان غیور ، گشایشگر افق های جدید توسعه و پیشرفت برای استانی باشد که در سنگرهای مختلف سیاسی ، اجتماعی . دفاع از مرزهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی با تقدیم هشت هزار آلاله خونین پایمردی خود را به اثبات رسانیده اند.

    رحیم حیدری – فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه

    احمد طیبی – امام جمعه آستانه اشرفیه

    محمد حسین قربانی – نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.