سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استاندار گلستان همزمان با وقوع سیل به مرخصی رفت!/ همه برای مسافرت خارج از کشور «مناف هاشمی» لغو مرخصی شدند
    03 فروردین 1398 - 14:14
    شناسه : 150013
    1

    رحمانی فضلی در ارتباط غیبت استاندار گلستان در بحران سیل و آبگرفتگی این استان گفت: سید مناف هاشمی بیش از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشتند که سفری داشته باشند.

    پ
    پ

    1553323162 photo - استاندار گلستان همزمان با وقوع سیل به مرخصی رفت!/ همه برای مسافرت خارج از کشور «مناف هاشمی» لغو مرخصی شدند - استاندار گلستان

    وزیر کشور در مصاحبه ای با شبکه خبر در ارتباط با نبود استاندار گلستان در منطقه با تایید این خبر گفت: استاندار گلستان بیش از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشتند که سفری داشته باشند و یک مشکل خانوادگی در یکی از موارد به وجود آمده بود و مجبور به اعزام به خارج بودند.

    وی ادامه داد:در یک روز قبل از نوروز نیز سید مناف هاشمی اعلام کرد مسائل در استان گلستان برنامه ریزی شده و تمامی مسوولان وجود دارند و امکانات مهیا شده است و ضرورت دارد که حتما به سفر بروند.

    رحمانی فضلی گفت: به استاندار گلستان گفتم برآورد دقیقی در محل داشته باشید و اگر نبود شما مشکلی ایجاد نمی کند و ضرورت حضور شما در منطقه نیست می توانید از مرخصی استفاده کنید که از مرخصی خود استفاده کردند.

    این درحالیست که بسیاری از سازمان ها و ادارات حساس استان گلستان تمام مرخصی های کارکنان خود را کنسل کرده اند و در شرایط اضطراری قرار گرفته اند، باید دید استاندار گلستان با چه معیاری نبود خود را غیرضروری دانسته و به مرخصی رفته است.

    گفتنی است استاندار گلستان چند روز قبل از نوروز با وجود آغاز بارش های شدید در استان حضور داشت.

    وی ۲۸ اسفند در نامه ای خطاب به اعضای شورای تأمین، مدیران کل ستادی، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های امدادی و اجرایی مرتبط با مدیریت بحران دستور داد: «بدون هماهنگی از استان خارج نشوند.» ظاهرا قرار بود همه به خاطر مرخصی استاندار در منطقه حاضر باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.