×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سیل - 30 غواص از گیلان عازم مناطق سیل زده شدند - سعید علیپور

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: با دستور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، دو گروه شامل ۳۰ غواص داوطلب هیات نجات غریق و غواصی استان برای کمک رسانی و پیدا کردن اجساد جان باختگان سیل استان های گلستان ، مازندران، فارس، لرستان و سایر استان های سیل زده، عازم این مناطق شدند.

سعید علیپور افزود: با توجه به وقوع سیل در استان های ماندران و گلستان و همچنین سایر استان ها در جنوب و غرب کشور، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و بسیج ورزشکاران این استان با کمک پیشکسوتان، قهرمانان، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در ورزشگاه شهید عضدی رشت اقدام به جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم کرده اند.

بارش شدید باران ۲۸ و ۲۹ اسفندماه گذشته در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در ۱۵ کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.

با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی بیش از ۳۰۰ میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱.۵ متر رسید.

سرریز آب سدهای گلستان ۲ و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.