جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشریح اهم برنامه های منطقه دو شهرداری رشت در سال ۹۸
    30 فروردین 1398 - 10:06
    شناسه : 150454
    0

    علیرضا کامران راد به تشریح اهم برنامه های منطقه دو شهرداری رشت در سال 98 پرداخت.

    پ
    پ

    کامران راد مدیر منطقه دو شهرداری رشت - تشریح اهم برنامه های منطقه دو شهرداری رشت در سال ۹۸ - رشت

    به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، علیرضا کامران راد مدیر منطقه دو شهرداری رشت در گفتگویی با اشاره به اقدامات در دست اجرای منطقه دو شهرداری رشت اظهار داشت: با توجه به اینکه حاشیه رودخانه های خیابان جوان و رودبارتان نقاط پرخطر محسوب شده در این راستا احداث دیوار حفاظتی حاشیه رودخانه خیابان های جوان و رودبارتان توسط منطقه دو شهرداری رشت در دستور کار قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: اقدامات اولیه برای احداث دیوار جهت ایمن سازی حاشیه رودخانه خیابان جوان انجام شده و همچنین تکمیل فضای مکث و نصب ست ورزشی در رودبارتان و توسعه فضای سبز نیز در برنامه کاری شهرداری منطقه دو قرار دارد.

    کامران راد با اشاره به موقعیت استراتژیک بازار رشت و قرار گرفتن بازار در بافت مرکزی رشت بیان داشت: در این راستا تصمیمات و تمهیدات اولیه پیرامون بهسازی و ساماندهی کفپوش بازار رشت اتخاذ شده و فاز نخست این پروژه از ابتدای سال جدید آغاز شده است.

    مدیر منطقه دو شهرداری رشت در ادامه در خصوص برنامه های عمرانی در حوزه معابر شهری عنوان داشت: تمهیدات لازم پیرامون روکش، لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر سطح منطقه و سرعت گیرها، ترمیم نوار حفاری، ترمیم و بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه، لایروبی و همسطح سازی منهول ها در دست اجرا بوده و در همین راستا اقدامات اولیه جهت روکش آسفالت در بافت فرسوده در مسیر خیابان های ساغریسازان، حشمت، خمیران زاهدان، ۱۷ شهریور، حاجی آباد انتهای کوچه گنجه ای و صندوق عدالت به طرف سید ابوالقاسم در دست اقدام است.

    کامران راد با تشریح برنامه های منطقه دو شهرداری رشت در زمینه مدیریت شبکه فاضلاب شهری ابراز داشت: لایروبی مکانیزه شبکه فاضلاب، همسطح سازی و تعویض درب چاهچه های فاضلاب سنتی در حال انجام بوده و همچنین هدایت آبهای سطحی باقرآباد و خیابان سعدی از جمله ضروریات شهرداری منطقه دو در برنامه های عمرانی سال جاری می باشد که پیگیریها جهت تامین اعتبار پروژه باقرآباد در حال انجام است.

    کامران راد با اشاره به اینکه آرامگاه دکتر حشمت نیز در محدوده منطقه دو رشت واقع شده است بیان کرد: آرام سازی ترافیکی و جداسازی مسیر پیاده رو در خیابان حشمت نیز در برنامه کاری شهرداری منطقه دو قرار دارد.

    وی همچنین از خط کشی کردن طولی و عرضی خیابان های منطقه دو، نصب و اصلاح هندسی علائم ترافیکی و رنگ آمیزی معابر پیاده رو ها و سرعت گیرها خبر داد.

    مدیر منطقه دو شهرداری با اشاره به دیگر برنامه های این منطقه در سال جاری خاطرنشان کرد: دیوار گذاری املاک مشمول ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها از دیگر تصمیمات گرفته شده و در دست اقدام شهرداری منطقه دو است.

    کامران راد با اشاره به اینکه امسال رسیدگی به حوزه های پسماند و فضای سبز از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مناطق شهرداری واگذار شده است اذعان داشت: ارتقای کیفی پسماند و ساماندهی زمین های بایر به صورت جدی در برنامه کاری منطقه قرار داشته و همچنین هماهنگی های لازم با حوزه شهرسازی منطقه جهت شناسایی املاک دارای تخلف و همچنین هماهنگی با حوزه عمران منطقه جهت پایش محدوده منطقه و برنامه ریزی جهت اجرای ماده ۴۲ انجام شده است.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در این منطقه از تمام ظرفیتهای بالقوه خود و همچنین برنامه ریزی لازم برای ارتقای کیفی و کمی فضای سبز و به طور کلی ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم قدمهای مؤثری در عمران و آبادانی شهر برداریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.